Vraag

Compensatie Ziggo Sports

  • 16 March 2020
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb me 2 weken terug op het Ziggo sport pakket geabonneerd, hoofdzakelijk voor de F1 races. Maar het zou van coulance getuigen dat men nu dit kan annuleren omdat er geen sport meer wordt uitgezonden. In ieder geval voor klanten die zeker al 10 jaar bij de KPN zitten. Wel al de rekening vooraf gekregen maar kan niet opzeggen ook. Atty


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Atty , je kunt het per maand weer opzeggen, toch?

Zeer binnenkort biedt KPN Film1 gratis aan voor een bepaalde periode, mooie coulance toch?

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Atty, welkom! Wij bieden geen compensatie voor deze situatie. Je kunt het inderdaad volgende maand weer opzeggen. We moeten met z'n allen deze periode zo goed mogelijk door zien te komen, dus ik hoop dat je begrijpt dat het niet mogelijk is om elke klant z'n geld terug te geven. 

Hallo Atty. Over ca. 2 weken kun je het weer uitzetten na de minimale afname van 1 maand. Daarna wordt het per dag in rekening gebracht. Dus als je het uitzet stopt dat ook. Je betaalt na die maand geen dag teveel.

Badge +12

Wat een wereldproblemen weer…..alle 6 kanalen zenden gewoon uit. Geen Formule 1...dat klopt. Abonneer je op het Twitch-kanaal van Lando Norris, Max Verstappen of kijk naar iRacing op Youtube. Op dat laatste kanaal worden elk weekend de F1 races in e-sim gereden. Inclusief o.a. Lando, Max etc. En helemaal gratis! :wink: