Vraag

Foutcode 301

  • 2 February 2019
  • 3 reacties
  • 1931 keer bekeken

Ik heb vanaf de storing van vanmiddag al zeker 6x alles opnieuw opgestart en nog steeds zonder resultaat krijg nog steeds de 301 melding

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Pascal p,

vervelende situatie.

Heb je al gekeken of er een storing op jouw adres is? Dat kun je hier checken.

Mocht dit niet het geval zijn dan kun je hier het stappenplan vinden mbt je foutcode waarbij stap 2 meestal wel de oplossing geeft.

S6 en we horen van je.

Greetz Timo
Storing is op dit adres neem aan dat ik dan alleen kan afwachten?
Reputatie 7
Badge +20
@Pascal p Hoe is de situatie nu? Werkt alles weer zoals het moet? Als het nog nodig is kijk ik graag met je mee. Vul in dat geval je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer