Skip to main content

Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Bij ons ook. Kinderen wilden klokhuis en met het mes op tafel terugkijken. Beiden foutmelding STB-ZAP-01


Kevinlb
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Persconferentie terugkijken,. Neej hoor... STB-zap-01.  Blijft storingen regenen hoor kpn en dan btl ik maandelijks 75€. Wanneer vergoeden jullie eens terug voor al de ellende gvd wordt er scheitziek van.... Uit hier, resetje daar, instellingen hier, 10 seconden daar ... FIX HET GEWOON


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Voorheen zat ik bij telfort, nu bij KPN in beide gevallen komt foutmelding regelmatig voor. Bijv. als we het journaal willen kijken een paar minuten nadat de  uitzending geëindigd is. Het lijkt erop dat de storing zichtbaar werd nadat de software bij telfort veranderd is.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 28 september 2020

Hier willen we Mes op tafel terug kijken. Werkt ook niet 😡


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Ook hier een Stb-zap-01 Melding. Gereset, maar kunnen nu helemaal niet meer in de gids of het menu. Ook de iTV-app werkt niet....


Nee hé, weer gezeik. 

Stb-zap-01.

Kan niks terugkijken


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 september 2020

Wilde m’n opname can Lubach terugkijken. Melding STB-zap-01. 
Kan geen enkele opname opzoeken. “Opnames worden opgehaald”. Lijst blijft leeg. Erna: de opnames kunnen niet worden geladen. De server doet er te lang over om te reageren (time-out). AVS-TO-0001. 
 

Graag een oplossing. Herstarten, stroom eraf etc helpt niet. 


Stevie_B
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 15 reacties
  • 28 september 2020

Hier nu ook. STB-zap-01 bij proberen terugkijken (kon vanmiddag nog wel), modem opnieuw gestart, kastjes herstart... en nu kan ik niet eens meer in de gids. Geen 'net afgelopen' programma's maar van gisteren en zelfs vorige week.

Als ik dan het kastje herstart krijg een andere foutmelding en zet ie het beeld op netflix (wat ik niet heb/wil) met geluid van Nederland 1

 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Er is nog geen oplossing dus?


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 september 2020

Ik krijg een storings melding zap stb 01. Hoe kan ik dit oplossen?


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 september 2020

Journaal van 20.00u wil niet starten om 20.53u! Weer hetzelfde StB code...


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 september 2020

Ik heb ook deze melding... net genesteld op de bank en niks terug kunnen kijken. :)


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 september 2020

Fol1943

Moet bij het vernieuwen van de updates van ITV het 2 maanden duren om iets terug te kijken omdat je het begin hebt ge mist de foutcode STB-ZAP-01 inde scherm te zien krijgen en dat al 2 maanden ?

 


Ze reageren alleen als het is opgelost. 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Ook wij hebben sinds een paar dagen dat wij niet meer terug kunnen kijken met melding STb-zap-01. Ook het menu van iTV blijft regelmatig hangen, opnieuw software laden is een avondvullend programma inmiddels. Alle oplossingen geprobeerd geen resultaat. Is het een software Fout ofIs dit misschien een truc om ons nu toch echt aan de superwifi mee te laten betalen?. Jarenlang perfect bereik maar sinds een jaar alleen nog maar in een straal van 5 meter. 


Markenegger
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 september 2020

Ook ik krijg hier nu deze foutmelding. Wil wat uit de opname terug kijken maar helaas. Ook een herstart van het kastje werkt niet. Kastje is ook erg traag de laatste tijd..


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020
Stevie_B schreef:

Hier nu ook. STB-zap-01 bij proberen terugkijken (kon vanmiddag nog wel), modem opnieuw gestart, kastjes herstart... en nu kan ik niet eens meer in de gids

Hier hetzelfde


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 september 2020
Marcia_ schreef:

Mega irritant.. Ik heb even gekeken, maar ik kan nu zonder problemen meteen terugkijken. Wellicht heeft het ermee te maken dat het zo kort na afloop van het programma teruggekeken wordt. Ik ga het in ieder geval nog eens intern aankaarten. Mochten jullie weer zo'n foutcode zien, ben ik benieuwd of het inderdaad om een programma gaat wat pas net afgelopen is.

 

 

Gisteren inderdaad deze foutmelding bij terugkijken Studio Sport wat Al 15 minuten aan de gang was. 
Vanavond bij Terugkijken persconferentie Rutte. 
Nu probeer ik opnames te verwijderen ….. zelfde foutmelding


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 september 2020
Marcia_ schreef:

Mega irritant.. Ik heb even gekeken, maar ik kan nu zonder problemen meteen terugkijken. Wellicht heeft het ermee te maken dat het zo kort na afloop van het programma teruggekeken wordt. Ik ga het in ieder geval nog eens intern aankaarten. Mochten jullie weer zo'n foutcode zien, ben ik benieuwd of het inderdaad om een programma gaat wat pas net afgelopen is.

Hier in Delft ook weer foutcode STB zap 01. En nee, het betreft geen programma wat pas net is afgelopen maar een programma van afgelopen weekend. Echt mega irritant en het is niet de eerste keer dat ik dit meld, een paar weken geleden hetzelfde probleem met terugkijken. Betekent dit dat de oorzaak van deze foutcode bij KPN niet te achterhalen + op te lossen is?


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 september 2020

Idem dito hier, sinds gisteravond.. 

 

Waar-de-loos.... 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 september 2020

Opnames werkt niet. Vanaf begin terug kijken werkt ook niet. Alles resetten werkt ook niet.  Stb zap 01

kpn een oplossing graag?!


Zelfde storing hier. :rage:


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 28 september 2020

Nou ik moet zeggen dat ik er sinds 2 dagen nu last van heb, met name als ik op NPO iets terug wil kijken zoals het nieuws. 


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 september 2020

KPN, dit is toch gewoon uitermate slecht. Wat gaan we doen? Het lijkt mij redelijk de kosten van TV uit het abonnement niet in rekening te brengen. Graag in mindering brengen op maandelijkse nota.


  • 1 reactie
  • 28 september 2020

Idem melding in Amsterdam Zeeburgereiland. Reset heeft niet geholpen. Kan er een oplossing komen? Overigens staat de foutmelding niet op de lijst / overzicht van foutmeldingen. Voor de volledigheid zou KPN wel moeten uitleggen wat nu precies de foutmelding is. Schijnbaar hebben meerdere klanten over geheel NL er last van ...