Vraag

Foutmelding bij streamen van de KPN TV app via chromecast

  • 1 June 2024
  • 13 reacties
  • 70 keer bekeken

Sinds een paar dagen krijg ik een foutmelding op de kpn iTV op op de tv, ik stream via de nieuwste chromecast.  Code is 403–10146_64. Wat is het probleem? Er start geen 1 zender op.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
  1. Welke Chromecast heb je?
  2. Cast je de iTV KPNapp of is het een app op de Chromecast?
  3. Zit je op je eigen netwerk? 

 

Deze oude topic kom ik deze foutmelding tegen.

We hebben de nieuwste chromecast, net 2 maanden oud.

We casten via de app op de chromecast.

 Dit zit op het wifi netwerk dat we in huis hebben. Dus niet echt een netwerk.

Reputatie 7

Dat is dan neem ik aan zo'n witte Chromecast met een afstandsbediening.

Daar kan je ook de smart-TV app van KPN op installeren, dan hoef je niet meer te casten vanaf een telefoon of tablet.

Reputatie 7
Badge +9

Dat is dan neem ik aan zo'n witte Chromecast met een afstandsbediening.

Daar kan je ook de smart-TV app van KPN op installeren, dan hoef je niet meer te casten vanaf een telefoon of tablet.

Er wordt gecast (of eigenlijk niet gecast dus!) met app op de Chromecast, @wjb 

Je zou de app gedwongen kunnen laten stoppen via Apps op de Chromecast, @Es1973.

Dan gaan we dat eens proberen. Kijken wat er dan gebeurt.

Reputatie 7

Ratonesque schreef:

Er wordt gecast met app op de Chromecast

Casten doe je vanaf een ander apparaat (telefoon, tablet of computer) naar een (ingebouwde) Chromecast. Het gebruiken van een app op een Chromecast Google TV noemen we geen casten.

Reputatie 7
Badge +9

Ratonesque schreef:

Er wordt gecast met app op de Chromecast

Casten doe je vanaf een ander apparaat (telefoon, tablet of computer) naar een (ingebouwde) Chromecast. Het gebruiken van een app op een Chromecast Google TV noemen we geen casten.

Ja,  viel me net ook op, net hersteld.

Excuses, de app staat op de tv via de chromecast. Maar wat geeft die foutmelding aan?

Reputatie 7

Maar wat geeft die foutmelding aan?

Dat is een goede vraag waar ik je geen antwoord op kan geven. Ik hoop dat een moderator van KPN dit wel kan.

Het is ook niet zo dat iedereen hier last van heeft. Zo heb ik geen problemen met de smart-TV app op mijn Chromecast Google TV.

Reputatie 7

Hoi @Es1973!  Heb je dit nu nog? Zo ja, kun je wat meer vertellen over hoe en wat precies?

Heb je de foutmelding gelijk bij het starten van de app? Of kun je eerst wel het hoofdscherm en dat soort dingen zien, en gaat het mis als je een zender kiest?

Daarop voortbordurend: heb je dit als je live een zender wilt kijken, of heb je dit juist als je een opname wilt kijken, of een programma vanuit de gids wilt Terugkijken?

Merk je ook verschil in zenders? Dat het, bijvoorbeeld, met de NPO altijd goed gaat, maar met RTL juist altijd mis? 

Reputatie 7

Merk je ook verschil in zenders? 

Ehhh...

Es1973 schreef:

Er start geen 1 zender op.

Hoi Erik, ik kom wel in het hoofdscherm en als ik dan een zender kies via de tv gids of nu op tv mogelijkheid, dan krijg ik deze foutmelding. Is op alle zenders. Dit is als ik live wil kijken. Terugkijken heb ik nog niet geprobeerd.

Reputatie 7

Check, dank je, @Es1973. Wil je nog eens testen of het bij Terugkijken ook misgaat?

 

En, toevoeging: In dit topic

worden vergelijkbare problemen genoemd. Mijn collega's van het team dat over de tv apps gaan hebben daar ook wat vragen gesteld. Zou je daar eens naar willen kijken, en op reageren?

Reageer