Vraag

geen KPNiTV meer op tablet

  • 11 December 2019
  • 13 reacties
  • 89 keer bekeken

kan app. KPNiTV sinds enkele dagen niet meer openen. Ook niet via www.itvonline.nl


13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @matex 

Welke merk apparaat heb je, en welke software draait daar op: iOS of Android?

Beste @matex 

Welke merk apparaat heb je, en welke software draait daar op: iOS of Android?

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A.  Android besturing.

Reputatie 7
Badge +22

Heb je Android 5 of hoger? Want onder de versie Android 5 werkt de app niet meer. Heb je de app eens verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd? 

Heb je Android 5 of hoger? Want onder de versie Android 5 werkt de app niet meer. Heb je de app eens verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd? 

Hallo Dennis.  Versie android 8.1.0.  Heb app paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ben kort  geleden overgestapt op Hussel. Misschien daar iets niet goed gegaan.  Gr. Matex

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt nu met hussel toch nog wel een tv abonnement? :thinking:

Je hebt nu met hussel toch nog wel een tv abonnement? :thinking:

Hallo nick, ik heb een totaal pakket 

.maar moet heel vaak  ook mijn tv uit en aan zetten ivm storing. Gr. Matex

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Hoe snel is uw internet? Test dat hier:

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Een totaalpakket bij hussel bestaat overigens niet. Het zijn bij hussel allemaal losse onderdelen, en dat word nooit 1 totaalpakket. Maar goed, ik lees dat u ook via de ontvanger kijkt, dus dan zal het in orde zijn.

Reputatie 7
Badge +22

Ok. Hoe snel is uw internet? Test dat hier:

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Een totaalpakket bij hussel bestaat overigens niet. Het zijn bij hussel allemaal losse onderdelen, en dat word nooit 1 totaalpakket. Maar goed, ik lees dat u ook via de ontvanger kijkt, dus dan zal het in orde zijn.

Volgens mij heeft ie nog een Alles-In-1 pakket geen hussel volgens mij. 🤔

@matex je zegt een totaalpakket te hebben kun je even vertellen wat voor abonnement je hebt. Dan is het voor @Nick83 en mij wat duidelijker. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Hoe snel is uw internet? Test dat hier:

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Een totaalpakket bij hussel bestaat overigens niet. Het zijn bij hussel allemaal losse onderdelen, en dat word nooit 1 totaalpakket. Maar goed, ik lees dat u ook via de ontvanger kijkt, dus dan zal het in orde zijn.

Volgens mij heeft ie nog een Alles-In-1 pakket geen hussel volgens mij. 🤔

@matex je zegt een totaalpakket te hebben kun je even vertellen wat voor abonnement je hebt. Dan is het voor @Nick83 en mij wat duidelijker. 😉👍🏼

Hij / zij zegt zelf: "Ben kort  geleden overgestapt op Hussel."

Tja... ik lees zelf ook wel eens ergens overheen, maar dit keer niet :yum:

Ok. Hoe snel is uw internet? Test dat hier:

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

Een totaalpakket bij hussel bestaat overigens niet. Het zijn bij hussel allemaal losse onderdelen, en dat word nooit 1 totaalpakket. Maar goed, ik lees dat u ook via de ontvanger kijkt, dus dan zal het in orde zijn.

Volgens mij heeft ie nog een Alles-In-1 pakket geen hussel volgens mij. 🤔

@matex je zegt een totaalpakket te hebben kun je even vertellen wat voor abonnement je hebt. Dan is het voor @Nick83 en mij wat duidelijker. 😉👍🏼

Hij / zij zegt zelf: "Ben kort  geleden overgestapt op Hussel."

Tja... ik lees zelf ook wel eens ergens overheen, maar dit keer niet :yum:

Hallo Dennis en Nick,     Ik heb tv , pluspakket, internet. Met mijn mobiel overstapt op hussel.  Mijn tablet kan helemaal niets openen van KPN.  Snelheid internet goed.. gr. Matex. Fijne avond verder.

Reputatie 7
Badge +22

Hallo Dennis en Nick,     Ik heb tv , pluspakket, internet. Met mijn mobiel overstapt op hussel.  Mijn tablet kan helemaal niets openen van KPN.  Snelheid internet goed.. gr. Matex. Fijne avond verder.

Oké bedankt voor de uitleg! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +22

Tja... ik lees zelf ook wel eens ergens overheen, maar dit keer niet :yum:

😂 Nee dat blijkt! 🤣😜

Reputatie 7
Badge +24

Zucht... :tired_face:

Reageer