Beantwoord

Geen pluspakket in TV+ app

  • 25 May 2024
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

nieuwe app is incompleet, geen pluspakket, update of herinstalleren helpt niet

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 May 2024, 10:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor het melden 😀

Reputatie 5
Badge +4

Dit is wel een heel summiere omschrijving van een vermoedelijk probleem

  1. Is het Pluspakket geactiveerd?
  2. Kijk je via een TV-kastje of via de app op een mobiel apparaat of via de app op een SmartTV?
  3. Weet je dat wanneer je via een app op mobiel of op een SmartTV kijkt, sommige kanalen in Pluspakket niet zichtbaar zijn…?
  4. Staan er bepaalde zenders van het Pluspakket ‘verborgen’? 
  5. Staat er een bedrag achter je Pluspakket op je factuur of staat er bij dat je Combivoordeel hebt? 
  6. Heb je een mobiel abonnement bij KPN, dan is het Pluspakket gratis, sowieso vanaf 2021 dacht ik. 

Ben benieuwd. 

Na installatie nieuwe tv+ app is pluspakket niet meer in de app te zien dus de app is  incompleet, staat ergens dat je dan wel “online” kan kijken op tv.kpn.com en dat pluspakket later wordt toegevoegd in de app (bericht is 5 maanden oud) wat een aanfluiting als je een nieuwe app lanceert 

Reputatie 5
Badge +4

Als ik het goed begrijp heb je dus onlangs de nieuwste TV+ app geinstalleerd op een mobiel apparaat of op je SmartTV en is het Pluspakket niet zichtbaar. En heb je daar bericht over gehad dat dat hersteld wordt en dat je het tijdelijk kunt zien via tv.kpn.com. 
Ik heb de oude app nog (foto1) en ook de nieuwe app (foto2) op mijn mobiel en op beiden heb ik het Pluspakket actief dat kun je zien aan Eurosport2). Ik kan niet beoordelen hoe de app het op een SmartTV doet. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pfffffffffff,

De ‘extra’ content van het Pluspakket is nu inderdaad nog niet in de TV+ app te vinden, dit staat hoog bovenaan onze prioriteitenlijst. Wél zou je de zenders moeten kunnen bekijken, zoals @KarenenRobertenMees al laat zien.

Volg onze product updates om direct op de hoogte te zijn als er verandering in de situatie komt!

Kpn gaf aan dat de app geüpdatet moest worden. Braaf gedaan en nu is het pluspakket ineens niet meer te vinden. De moderator heeft nog geen bruikbaar advies gegeven. Dat de nieuwe app incompleet is, is onacceptabel. Dan had je de app later moeten introduceren. Nu zitten wij met een incomplete app en moeten wij braaf wachten totdat KPN de app heeft bijgewerkt. Ondertussen moeten wij wel betalen. Dit is toch een omgekeerde wereld? 
Is er een goed alternatief c.q. wanneer komt de oplossing? 

Reputatie 7
Badge +20

Is er een goed alternatief c.q. wanneer komt de oplossing? 

Ik snap dat je het jammer vind dat het nu niet allemaal te bekijken valt via de app @Hulpzoeker. Als alternatief kan je nu via je mobiel of tablet de extra Pluspakket content bekijken via de website: https://tv.kpn.com/ 

 

Reageer