Vraag

Geen telefonisch contact kpn mogelijk. Wil mij oudere Experia V8 modem + Vip1853 Motorola tv ontvanger omruilen.

  • 19 March 2020
  • 7 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik wil mijn huidige Expedia box V8 + Motorola Vip 1853 Tv ontvanger omruilen voor de nieuwste type vanwege vele vervelende storingen. Mijn (zeer recente) tv vind bij uitmaken en opnieuw aanzetten niet automatisch de hdmi. Moet nu telkens de modem of tv ontvanger aan/uit zetten alvorens televisie te kunnen kijken. Omruilen/update naar een vernieuwde versie lijkt mij niet overbodig.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Majadifa 

De tvontvanger kan je omruilen met de

Servicetool Apparatuurwissel

De experiabox niet, die voldoet nog.

Laat je weten of het is gelukt?😀

Is gelukt. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +11

Graag gedaan, laat je ook nog even weten of dat je probleem verhelpt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Majadifa, top dat het al gelukt is om de omruil in gang te zetten met hulp van @Tycha!

Ik ben ook benieuwd of de nieuwe ontvanger er voor zorgt dat je probleem helemaal verdwenen is. Mocht dat nou niet het geval zijn, en gebruik je nog de HDMI kabel die er bij de vorige ontvanger ook al tussen zat, zou je die dan willen vervangen? En indien mogelijk, een andere HDMI ingang van je tv testen? Ook kan het helpen om éérst de tv-ontvanger aan te zetten, even 20 seconden te wachten en daarna de tv zelf aanzetten. Zo gaat het bij mij thuis ook perfect, maar dan via m'n Home cinema set. 

Hallo, het probleem is opgelost via een nieuwe tv ontvanger en doet weer wat hij hoort te doen. 

Reputatie 7
Badge +11

Fijn te horen :blush:  @Majadifa 

Reputatie 7
Badge +20

Jeuh, helemaal super! :grinning: