Vraag

Geluid hapert af en toe met de TV+ box

  • 10 May 2024
  • 29 reacties
  • 198 keer bekeken

Badge

Hier hetzelfde probleem. Sinds vorige week KPN TV+ gekregen en met enige regelmaat haperend geluid.

Het kastje van KPN is met een utp kabel verbonden met ons modem en met een HDMI kabel verbonden met de tv. Er zit dus geen audio systeem tussen.


29 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi beiden, ik lees dat het vanuit ons technisch team in ieder geval Discovery opgelost moet zijn, dat is namelijk gemeten. Om zeker te zijn dat dat niet het probleem is in dit geval, mag ik nog een keer van jullie vragen om deze stappen uit te voeren? De laatste keer. 

Badge

Hoi Alex,

dank voor de info en het is geen enkel probleem om de stappen nog eens te doorlopen.

Ik zal dit op korte termijn doen en hier laten weten of het euvel verholpen is ☺️

 

Reputatie 1

Beste Alex,

 

Volledige reset gedaan, dit heeft gewerkt. 

Geen haperent geluid meer hier.

Dank!

Badge

Bij ons is het probleem echter nog niet opgelost (op Investigation Discovery (ID)).

Na ongeveer 2 minuten de zender bekijken begint het weer enorm te haperen qua geluid.

Inmiddels hebben we de zender uit de favorieten gehaald en kijken de programma’s van Discovery (en ID) wel via HBO Max.

Wellicht dat KPN in de nabije toekomst het euvel op weet te lossen (met een firmware update oid)?

Reageer