Vraag

Ik mis een knop om direct weer TV te kunnen kijken op TV+

  • 4 April 2023
  • 13 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Ik mis een knop om direct weer TV te kunnen kijken, zonder eerst 385 andere handelingen te verrichten, nou ja wat overdreven, maar laten we zeggen 384 handelingen dan.

En waarom gaat het geluid weg als je de EPG aanroept?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik mis een knop om direct weer TV te kunnen kijken, zonder eerst 385 andere handelingen te verrichten, nou ja wat overdreven, maar laten we zeggen 384 handelingen dan.

En waarom gaat het geluid weg als je de EPG aanroept?

Dit is mij ook een spreekwoordelijke doorn in het oog. Het geluid dat even weg gaat als je de gids opent.

En als je door de gids aan het bladeren bent, hoe kom je dan weer op de zender die je aan het kijken was? En nee, ik heb geen flauw idee welke zender dat was. Dus hoe kom ik daar dan weer?

Reputatie 7

Het is niet echt intuïtief en gebruiksvriendelijk maar ik begrijp dat als je in de gids bent je met de gids knop weer terug zou moeten kunnen keren naar de live uitzending.

Reputatie 7
Badge +7

Het is niet echt intuïtief en gebruiksvriendelijk maar ik begrijp dat als je in de gids bent je met de gids knop weer terug zou moeten kunnen keren naar de live uitzending.

Ik noem het ronduit onlogisch...

Reputatie 7
Badge +24

Het is niet echt intuïtief en gebruiksvriendelijk maar ik begrijp dat als je in de gids bent je met de gids knop weer terug zou moeten kunnen keren naar de live uitzending.

Ik noem het ronduit onlogisch...

Nog nooit geprobeerd…

De terug knop zou logischer zijn.

Nog een keer op de gids knop drukken zou de gids verticaal moeten maken. Ik gebruik het nooit. Maar er zijn veel mensen die het wel willen, dus lijkt me logisch dat KPN daar ook op deze ontvanger toch eens over na moet gaan denken.

Reputatie 7
Badge +21

En als je door de gids aan het bladeren bent, hoe kom je dan weer op de zender die je aan het kijken was? En nee, ik heb geen flauw idee welke zender dat was. Dus hoe kom ik daar dan weer?

mee eens @Nick83 
Er zit wel een radioknop op, maar waarom dan geen TVknop?

Reputatie 7
Badge +21

Het is niet echt intuïtief en gebruiksvriendelijk maar ik begrijp dat als je in de gids bent je met de gids knop weer terug zou moeten kunnen keren naar de live uitzending.

Ja dat klopt, maar welke knop zullen ze dan gebruiken om de verticale gids te kiezen?

Een van de gekleurde knoppen misschien?

De groene wordt gebruikt voor terugkijken, misschien een andere voor de verticale gids? of direct de TV?

Reputatie 7

Het is niet echt intuïtief en gebruiksvriendelijk maar ik begrijp dat als je in de gids bent je met de gids knop weer terug zou moeten kunnen keren naar de live uitzending.

Ik noem het ronduit onlogisch...

Ik ook maar ik dacht … laat ik het zachtjes uitdrukken. 😉

Reputatie 7

Het is niet echt intuïtief en gebruiksvriendelijk maar ik begrijp dat als je in de gids bent je met de gids knop weer terug zou moeten kunnen keren naar de live uitzending.

Ja dat klopt, maar welke knop zullen ze dan gebruiken om de verticale gids te kiezen?

Dat blijft een grote vraag. Ik neem aan dat dat de gids knop zal zijn maar ja, met welke knop kan je dan weer terug naar de lopende TV uitzending? Vragen en dilemma's. 😉

Reputatie 7
Badge +21

Ja dat klopt, maar welke knop zullen ze dan gebruiken om de verticale gids te kiezen?

Een van de gekleurde knoppen misschien?

De groene wordt gebruikt voor terugkijken, misschien een andere voor de verticale gids? of direct de TV?

'Had net mijn bericht aangevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi heren, ik begrijp het. ik neem de feedback mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Als ik het goed heb, en je klit op een cijfer, dan krijg je meteen die zender te zien. 

Reputatie 7
Badge +20

Als ik het goed heb, en je klit op een cijfer, dan krijg je meteen die zender te zien. 

Dat klopt inderdaad. 

Reputatie 7
Badge +21

Als ik het goed heb, en je klit op een cijfer, dan krijg je meteen die zender te zien. 

Niet altijd, als je al wat verder bent in het menu dan helpt dat dus niet.