Beantwoord

Is de Oscar uitreiking dit jaar (2023) live te volgen bij KPN?

  • 8 March 2023
  • 31 reacties
  • 1620 keer bekeken

Televisiezender ABC zal het hele evenement live volgen (om 2 uur 's nachts onze tijd). En wereldwijd uitzenden middels een livestream. In Nederland kun je terecht bij FilmBox. Dit kanaal is te vinden bij Ziggo, Canal Digitaal, DELTA, Caiway en nog zes andere zenders…

En bij KPN blijft het stil. Als dit niet verandert, zal ik toch een keer de overstap moeten maken naar een van bovengenoemde zenders…

Maar jullie hebben nog een paar dagen de tijd om e.e.a. te regelen, dus doe a.u.b. je best!

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 March 2023, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Canal digitaal TV app kan je eerste 7 dagen gratis kijken ,niet vergeten om op te zeggen na dag 6.

Account aanmaken na 5 minuten kan je direct kijken alleen €0.01 overmaken voor verificatie

Ik heb het ook uitgeprobeerd en opzeggen ging simpel via de website.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gezondeteut ,

Niet te zien via KPN? Dan maar via een gratis stream kijken: 

bron : https://www.vpngids.nl/nieuws/zo-kijk-je-de-oscars-2022-live-en-gratis-overal-vandaan/

In de volgende tabel vind je gratis streams uit verschillende landen die de Oscars 2022 live uitzenden.

Gratis stream Land
Channel 7 Australië
TVNZ Nieuw-Zeeland
Yle Areena Finland
RTP Play Portugal
TRT Turkije
ORF Oostenrijk

Bedankt voor je bericht, maar ik gebruik geen VPN en als het niet anders kan, neem ik wel weer een proefabonnement Film 1.

Maar dat was niet de vraag aan KPN.

Reputatie 6
Badge +6

Filmbox zit in het basispakket van ziggo en ziggo gaat reclame maken dat ziggo-klanten gratis kunnen kijken naar de Oscar.

Zelfs iemand met een ziggogo account van een vriend kan naar filmbox kijken ,ik snap die gratis reclame niet.

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor je bericht, maar ik gebruik geen VPN en als het niet anders kan, neem ik wel weer een proefabonnement Film 1.

Maar dat was niet de vraag aan KPN.

 

OK @Gezondeteut ,

Dan krijg je van mij een ander antwoord.

De Oscar-uitreiking 2023 is komend weekend (de nacht van zondag op maandag) wel degelijk te zien via KPN. En wel via de zender Pro Sieben. 

https://www.tvtoday.de/programm/standard/sender/pro7.html

Hiervoor kun je (tijdelijk ?) een abonnement nemen op het aanvullende Duitse pakket.  https://www.kpn.com/televisie/pakketten/duits-pakket.htm

Kost maar 3,99 per maand, dus dat zijn de kosten niet. 

 

Je kunt deze uitbreiding regelen via MijnKPN of via 0800-0402. 

Reputatie 6
Badge +6

En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

Reputatie 6
Badge +6

Televisiezender ABC zal het hele evenement live volgen (om 2 uur 's nachts onze tijd). En wereldwijd uitzenden middels een livestream. In Nederland kun je terecht bij FilmBox. Dit kanaal is te vinden bij Ziggo, Canal Digitaal, DELTA, Caiway en nog zes andere zenders…

En bij KPN blijft het stil. Als dit niet verandert, zal ik toch een keer de overstap moeten maken naar een van bovengenoemde zenders…

Maar jullie hebben nog een paar dagen de tijd om e.e.a. te regelen, dus doe a.u.b. je best!

En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Dat is niet van kpn maar van je medeklant Noordzee @J.D.P .

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

Er zijn heel veel Nederlandse danwel op Nederland gerichte zenders bij deze provider. KPN kan er toch NIETS aan doen dat geen van die het uitzenden? Het was tot en met 2021 via Fox. KPN kan het niet helpen dat zij de rechten voor Nederland niet meer hebben. Het is in zoveel landen achter de betaalmuur.

Pro Sieben is een Duitse commerciële zender. Daar betaal je dus extra voor.

KPN kent geen proeftijd voor de extra zenderpakketten.

Het is bij KPN te zien. Via Pro Sieben in het Duits pakket. Maandagnacht van 02:00 tot 05:00 uur. (pff)

Ikzelf ga niet op een on-Christelijk uur zitten kijken. Duurt me ook veel te lang. Wel gedaan toen ik dik 30 jaar geleden nog FilmNet had. Analoog via decoder via Ziggo toen nog. Maar kom maandag dan maar uitgerust op je werk (NOT).

Wel stom dat Film1 geen programmering (meer) op hun site heeft, zeg.

Reputatie 6
Badge +6

En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Dat is niet van kpn maar van je medeklant Noordzee @J.D.P .

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

Er zijn heel veel Nederlandse danwel op Nederland gerichte zenders bij deze provider. KPN kan er toch NIETS aan doen dat geen van die het uitzenden? Het was tot en met 2021 via Fox. KPN kan het niet helpen dat zij de rechten voor Nederland niet meer hebben. Het is in zoveel landen achter de betaalmuur.

Pro Sieben is een Duitse commerciële zender. Daar betaal je dus extra voor.

KPN kent geen proeftijd voor de extra zenderpakketten.

Het is bij KPN te zien. Via Pro Sieben in het Duits pakket. Maandagnacht van 02:00 tot 05:00 uur. (pff)

Ikzelf ga niet op een on-Christelijk uur zitten kijken. Duurt me ook veel te lang. Wel gedaan toen ik dik 30 jaar geleden nog FilmNet had. Analoog via decoder via Ziggo toen nog. Maar kom maandag dan maar uitgerust op je werk (NOT).

Wel stom dat Film1 geen programmering (meer) op hun site heeft, zeg.

Van alle reacties hier wil ik de mijne  markeren als  "BESTE ANTWOORD " ,hoe doe ik dat?

Het antwoord van Noordzee is, terecht, als beste antwoord geselecteerd. Want dat geeft antwoord op de gestelde vraag: “Is de Oscar uitreiking dit jaar 2023 live te volgen bij kpn?".

Reputatie 6
Badge +6

Het antwoord van Noordzee is, terecht, als beste antwoord geselecteerd. Want dat geeft antwoord op de gestelde vraag: “Is de Oscar uitreiking dit jaar 2023 live te volgen bij kpn?".

Geen antwoord op mijn vraag die ik stelde op je antwoord .

Nogmaals hoe kan ik mijn reactie markeren als "BESTE ANTWOORD" of  een moderator van kpn kiest de beste antwoord eruit?

Reputatie 6
Badge +6

@PeterG 

Ik heb nog een vraag voor je ,hoe is het mogelijk dat mijn antwoord gisteren wel gekozen als beste antwoord en vandaag is het van een ander medeklant?

Ik had het niet gemarkeerd als beste antwoord en weet niet hoe

Reputatie 7
Badge +21

Van alle reacties hier wil ik de mijne  markeren als  "BESTE ANTWOORD " ,hoe doe ik dat?

Dat kan jij niet. De topicstarter bepaalt of zijn vraag beantwoord is en anders bepaalt een KPN moderator dat. De overige deelnemers aan de discussie hebben daar geen stem in.

Reputatie 6
Badge +6

Van alle reacties hier wil ik de mijne  markeren als  "BESTE ANTWOORD " ,hoe doe ik dat?

Dat kan jij niet. De topicstarter bepaalt of zijn vraag beantwoord is en anders bepaalt een KPN moderator dat. De overige deelnemers aan de discussie hebben daar geen stem in.

Klopt de auteur kan  ook de beste antwoord eruit kiezen, in mijn geval geloof ik dat een moderator dat hebt gedaan ( wil de auteur zich even melden om deze onzin te verduidelijken)

Hier heeft de auteur geen invloed. Kan hooguit antwoord aanzetten maar niet uitzetten.

Hier zal een moderator het hebben gedaan. En toen zag dat je helemaal geen antwoord op de vraag gaf, maar alleen zit/zat te bashen op kpn. En het direct weer uitgezet.

Er is zo vaak een reactie van mij als antwoord afgekeurd. Niet druk om maken.

Reputatie 6
Badge +6

Hier heeft de auteur geen invloed. Kan hooguit antwoord aanzetten maar niet uitzetten.

Ik denk dat een moderator het had gedaan. En toen zag dat je helemaal geen antwoord op de vraag gaf, maar alleen zit/zat te bashen op kpn. En het direct weer uitgezet.

Op de vraag van de Auteur heb ik  2 antwoorden gegeven over de optie canal digitaal te nemen en over iets over ziggo  allemaal terug te lezen hierboven.

Kan je  mij  en mede lezers laten zien waar ik kpn zit/ zat te bashen? 

Dat je dat zelf niet weet….🤓

Maar hier is t’ie nog een keer

J.D.P. schrijft: 

En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

Slaat op beide fronten de plank natuurlijk mis.

Kwam niet van kpn-er. En kpn wil natuurlijk helemaal niet per se het Duits pakket verkopen voor o.a. Oscars.

Reputatie 6
Badge +6

Dat je dat zelf niet weet….🤓

Maar hier is t’ie nog een keer

J.D.P. schrijft: 

En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

Hierom draait de hele discussie, 

Derde vraag waarom heb ik deze reactie 2 uur geleden geplaatst?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @J.D.P, dit is inderdaad hoe het KPN forum werkt. We vinden het fijn als één gestelde vraag zoveel mogelijk klanten kan bereiken. Zo hoeven zij deze niet meer zelf te stellen. Een van deze manieren is om ervoor te zorgen dat het beste antwoord eruit springt. In dit geval is het antwoord van Noordzee het antwoord waar de meeste klanten bij gebaat zijn. Hoewel ik me voor kan stellen dat je er niet blij mee bent. 

Dat is ook helemaal niet wat de vraagsteller vroeg. Dus was dat helemaal de vraag (jij maakt er een discussie van) helemaal niet.

Vraag: waar is het te zien bij kpn.
Antwoord: bij Pro Sieben

Meer is het niet.

Ik hou hier op. Je opmerkingen vallen bij mij onder fake news en volslagen onzin. Daar ga ik niet verder op in.

Reputatie 6
Badge +6

@PeterG 

Even voor de duidelijkheid gisteren heb ik 2 antwoorden gegeven en mijn antwoord was als beste uitgekozen, 

Vandaag zag ik wat anders en ik plaats en reactie met de vraag waarom kpn anders heeft besloten 

Jij begint met antwoorden en ik stel je wat vragen terug en tot nu toe heb je nergens antwoord op gegeven en je probeert de discussie vingertje te wijzen naar mij

Reputatie 7
Badge +30

Overigens wil ik bij dezen ook graag de discussie over wie zei wat wanneer graag beëindigen. Het antwoord op je vraag is gegeven. Als gebruikers andere tips hebben, kunnen ze deze geven. Als jij andere vragen hebt, kan je een nieuw topic openen. 

Reputatie 7
Badge +20

@J.D.P

 

Gelukkig kan alleen de auteur van een topic en de moderator het beste antwoord markeren als beste antwoord.😉

 

Persoonlijk dank ik dat er heel erg weinig Nederlanders zijn die ernaar kijken. 

Ik zelf o.a. kijkt zo wie zo ook niet.😊

Reputatie 6
Badge +6

Ha @J.D.P, dit is inderdaad hoe het KPN forum werkt. We vinden het fijn als één gestelde vraag zoveel mogelijk klanten kan bereiken. Zo hoeven zij deze niet meer zelf te stellen. Een van deze manieren is om ervoor te zorgen dat het beste antwoord eruit springt. In dit geval is het antwoord van Noordzee het antwoord waar de meeste klanten bij gebaat zijn. Hoewel ik me voor kan stellen dat je er niet blij mee bent. 

"Blij mee bent" is wel een groot woord, het stoort mij is meer van toepassing hier.

Wat mij stoort is waarom iemand voor iets laten betalen  €3,99 om 1 dagje naar de Oscar te kijken terwijl degene het ook op een ander manier buiten kpn om het  legaal en gratis kan kijken .

Reputatie 6
Badge +6

@J.D.P

 

Gelukkig kan alleen de auteur van een topic en de moderator het beste antwoord markeren als beste antwoord.😉

 

Persoonlijk dank ik dat er heel erg weinig Nederlanders zijn die ernaar kijken. 

Ik zelf o.a. kijkt zo wie zo ook niet.😊

Ik kijk ook niet naar ,heb naast kpn ook ziggogo van een vriend van een vriend maar daar gaat het niet om.