Schandalig slecht hoe KPN keer op keer de fout in gaat met een nieuwe aansluiting/contract.
In december online een contract afgesloten incl opzegservice, monteur, nummerbehoud. Nav bevestigingsmail contact gehad mbt bestaande situatie, geen enkel probleem vanaf 16 april is het mogelijk ivm abb andere provider. Ook nummerbehoud komt goed, wel zelf even bellen zodra aansluiting actief is
Eerste week januari werd het volledige maandbedrag afgeschreven. Weer contact gezocht omdat vanaf 16 januari pas aansluiting zou zijn. We konden het niet storneren want dan werd het contract stopgezet.
Bizar toch?
16 januari monteur, 10 minuten later weer weg want kon niets doen. Gebeld met klacht, opeenstapeling incl bovenstaande. Geen enkele mogelijkheid om met iemand in contact te komen. Klacht ging naar Backoffice en zou terug gebeld worden. Kreeg een berichtje om nieuwe monteursafspraak te maken. Prima, maar ook deze monteur deed niets, want er was geen stopcontact, die was er wel maar zat 40cm verderop. Weer gebeld, weer niet doorgezet. We kregen de boodschap dat er een contactdoos naast geplaatst moest worden. Oja, een verlengsnoertje kon ook. "Oude” provider was bereid tegen betaling tv en internet t/m de 24ste te verlengen, uiteraard tegen betaling
Maar ondertussen afgesloten van andere provider, dus er was geen enkel signaal, ook geen telefoon. en het werd niet opgelost. Zelf weer bellen, toch maar contactdoos laten plaatsen en ja hoor 23 januari weer een monteur. Eindelijk! Onee toch niet, verbinding van glasvezel was niet correct aangelegd door KPN. Binnen 4 uur zouden we terug gebeld worden. Ook zou er voor een even digitenne geregeld worden, wel zelf ophalen de volgende dag. En weer geen telefoontje gehad en ook geen digitenne bij het afhaalpunt. Voor de zoveelste keer gebeld met KPN, 1 uur verder en nu werd het echt geregeld, de tijdelijke oplossing dan, nu kunnen we het morgen ophalen. En binnen die 4 uur is nu 1,5 dag geleden.
En...weer afgesloten van TV, internet en telefonie. En beloftes komen ze simpelweg niet na. Triest.
Dus al met al wel betalen, niets krijgen. Extra kosten gemaakt en nergens terecht kunnen, niemand die reageert!
Dit is een samengevat verhaal met de hoop dat KPN zijn verantwoordelijkheid neemt en regelt waarvoor betaald wordt. En de extra kosten gaan we verhalen, hoe dan ook.
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking