Vraag

kosten en extra kpn hussel

  • 13 December 2019
  • 8 reacties
  • 159 keer bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik zie veel extra kosten voor 2e ontvanger en pluspakket. Ik ben echter compleet en heb dus ook 2 mobile abonnementen van kpn. Ook wil ik geen vaste telefoon meer zoals ik had aangegeven toen ik over ben gestapt van kpn compleet naar hussel ivm extra buitenaf deal en het 4g modem waardoor ik nu meer, beter en sneller internet heb. Ik kan nu zelf niets aanpassen omdat het systeem/abonnement nog niet is bijgewerkt.  Jammer dat ik zo het tegoed van de korting vd eerste 3 maanden kwijt raak. 

 

Ik hoor graag van u.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Douweeric Welkom op ons Forum! Goed dat je je verhaal hier met ons deelt. Als ik het goed begrijp klopt het huidige abonnement niet met wat je destijds hebt besproken, klopt dit? 
Je had onder andere afgesproken de vaste telefoon te verwijderen wat niet is gebeurd. Bedoel je met 'buitenaf deal’ Internet Buitengebied 4G? Bevalt dit goed? Ik wil graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Hallo, het profiel is bijgewerkt.

Ja ik bedoel inderdaad internet buitenaf 4g.

Ik was even zakelijk afwezig, excuus voor de late reactie.

 

Eric.

Reputatie 7
Badge +17

@Douweeric Bedankt voor je reactie en het invullen van je profiel. 
Ik heb met je meegekeken en het valt me wel op dat de order nog niet is afgerond. De wensdatum is 1 december terwijl het ondertussen al de 20e is. 
Er is geen reden bekend waarom je nieuwe pakket nog niet is geactiveerd. Ik ga dit even navragen, zodra ik reactie heb kom ik bij je terug.

Reputatie 7
Badge +17

@Douweeric Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad, morgen zal ik de desbetreffende afdeling telefonisch bereiken en je hier terugkoppeling over geven.

Badge

Hallo,

 

Als eerste de beste wensen voor 2020!

 

Ik vraag me af of er in de tussentijd alweer  wat nieuws is? Er is namelijk nog niets veranderd of gecompenseerd voor het teveel betaalde abonement. 

 

Groeten Eric.

Badge

Hallo,

 

Ik begin nu toch geïrriteerd te raken. De facturen worden wel afgeschreven, van mobiel 3 abonnementen en een itv thuis abonement. Dus dat gaat wel goed bij KPN!! Echter betaal ik teveel, krijg geen antwoord op mijn vragen en kan geen aanpassingen doen om dat mijn account bevroren lijkt? Erg teleurstellend moet ik zeggen. We zijn inmiddels bijna een maand verder en er is geen antwoord gekomen. KPN WANNEER KRIJG IK DUIDELIJKHEID! Bel me desnoods om eea te bespreken...

Reputatie 7
Badge +17

@Douweeric Bedankt voor je bericht! Wat gek dat je nog niets gehoord hebt. Ik ga er meteen even achteraan. 

Reputatie 7
Badge +17

@Douweeric Ondertussen hebben we telefonisch contact gehad. De oude order is uit het systeem gehaald en er staat een nieuwe order klaar die vannacht verwerkt wordt. de missende actiekorting is gecrediteerd. Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan doen. 

Reageer