Vraag

KPN iTV website werkt niet naar behoren via browser Safari

  • 30 August 2023
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Het opstarten van opgeslagen programma’s via iTV in Safari lukt ofwel niet ofwel het beeld hapert na korte tijd. In Google Chrome werkt het wel naar behoren, dus het ligt niet aan mijn internetverbinding. Kan hier iets aan gedaan worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Op wat voor een apparaat gebruik je iTV dan exact? Heb je niet de optie om dan de app voor iTV gebruiken?

Gebruik je wel de volledige link 

http://tv.kpn.com

 

 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde als ik Safari gebruik, op een Macbook air M2. Ik heb 100 a 200 Mbit verbinding, dus daaraan ligt het niet. Op Chrome gaat het probleemloos. Het is dus kennelijk echt een probleem van Safari. Je kunt het eerste kwartier/half uur normaal kijken, daarna gaat ie elke paar minuten bufferen of loopt ie helemaal vast.

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb het zelf niet kunnen reproduceren op mijn Apple apparaten. Ik ga het doorgeven en in de tussentijd is Chrome of de iTV Online App dan inderdaad een alternatief.

Reputatie 1

Bij mij gebeurt het heel vaak, misschien wel altijd maar ik gebruik verschillende laptops en browsers door elkaar dus lette er nooit bewust op. Laat maar weten als je extra info wilt @Remco_ 

Reputatie 7

Ik heb het zelf niet kunnen reproduceren op mijn Apple apparaten. Ik ga het doorgeven en in de tussentijd is Chrome of de iTV Online App dan inderdaad een alternatief.

@Remco_, Er bestaat toch geen iTV Online app meer?! KPN is naar mijn weten al een behoorlijke tijd terug gestopt met de term iTV (interactieve TV) en de apps heten tegenwoordig dan ook "KPN TV".

Reputatie 7
Badge +13

@wjb Dat klopt inderdaad, je hebt uiteraard gelijk, macht der gewoonte 😅 . 

Reputatie 7
Badge +28

Live Tv kijken via Safari op mijn iMac lukt hier wel zonder problemen.