Beantwoord

KPN TV in Edge mist icoon om ondertiteling uit te zetten

  • 31 May 2024
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Bij de browser edge is het niet mogelijk om ondertiteling uit te zetten in KPN tv op mijn desktop. Er is geen icoontje zichtbaar om de ondertiteling uit te zetten. Bij gebruik van de browser chrome is er in KPN tv wel een icoontje zichtbaar om de ondertiteling uit te zetten.

Wie weet een oplossing?

icon

Beste antwoord door Hara2 6 June 2024, 02:36

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hara2 ,

Dan maar Chrome gebruiken……

Ik kijk niet vaak naar de TV via mijn PC, maar enkele weken terug bemerkte ik via de browser Safari hetzelfde probleem op de zender ESPN. Dan kon ik (na wat zoeken) via de instellingen op mijn PC de ondertiteling uitzetten. Maar sloot ik daarna KPN TV af en weer opnieuw aan, dan moest ook ook weer opnieuw de instellingen in mijn PC aanpassen. Op de internetpagina van KPNTV zelf viel er inderdaad niets in te stellen. 

Dank voor de reactie.

Hoe zet je de ondertiteling uit via de instellingen van je pc?

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoe zet je de ondertiteling uit via de instellingen van je pc?

 

Ik gebruik zelf geen Edge, maar probeer het eens via: 

Instellingen en meer  > Instellingen  > Toegankelijkheid

 

En daar dan even zoeken naar ondertiteling 

Dit had ik ook gevonden, maar er staat niet hoe je ondertiteling uit kunt zetten. Alleen hoe je lettertype en achtergrond van ondertiteling kunt wijzigen en vensterinhoud kunt dimmen.

Reputatie 7

Dus je mist het icoon voor het aan en uit zetten van de ondertiteling?

Of is het icoon wel zichtbaar maar niet actief?

 

Bovenstaand is een screenshot van de hoek rechtsonder in Edge.

Heb je overigens er wel eens aan gedacht om de browser app voor TV van KPN te installeren?

 

 Ik mis het icoon voor het aan- en uitzetten van de ondertiteling in Edge.

Zie onderstaande foto. De foto is een screenshot van Edge.

In de browser app van KPN TV is het zelfde probleem.

Dit probleem is sinds een kleine week.

 

Reputatie 7

Heb je de cache van jouw browser al een keer geschoond?

bedankt voor de tip, probleem is opgeost.👍

 

Reageer