Vraag

Netflix: “ deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld, kies een andere titel “.

  • 19 November 2019
  • 16 reacties
  • 9503 keer bekeken

sinds kort krijg ik de foutmelding bij veel films en series “ deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld, kies een andere titel “. 

Alles al herstart en alles is voorzien van de laatste versie (apparaatmodel: KPN_ZXV8001)

 

We kijken ook via andere streaming device maar gebruiken liever de KPN optie.. Help aub..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Eddie, welkom op het forum.

Heb jij de ontvanger ook al gereset? Mag ik ook vragen hoe de ontvanger is aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op de Experiabox? Of met een witte adapter in het stopcontact. Heb je dit probleem op meerdere ontvangers? 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

 

Hallo @Alex_P  en @Eddie80 ,

er is een grote storing bij Netflix, zie hieronder:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/grote-storing-treft-netflix/

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Alex_P  en @Eddie80 ,

er is een grote storing bij Netflix, zie hieronder:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/grote-storing-treft-netflix/

Dat hoort nu gewoon te werken. Een bronvermelding van Totaal TV neem ik overigens niet meer serieus sinds een paar weken. ;) 

Hoi Alex,

 

vandaag de decoder een reset gegeven (en update) maar blijf hetzelfde probleem hebben. Op de Xbox overigens geen problemen om Netflix te kijken. Het lijkt erger te worden ook (bij meer films/series).

 

een aantal zaken toegevoegd aan mijn privé gegevens maar niet alles..

dank voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +24

Dat zie ik, ik heb echter wel je adresgegevens nodig om je verbinding te controleren. Zou je onderstaande vraag ook willen beantwoorden?

Mag ik ook vragen hoe de ontvanger is aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op de Experiabox? Of met een witte adapter in het stopcontact. Heb je dit probleem op meerdere ontvangers? 

 

 

 

Aha,

 

ingevuld 👍

 

rechtstreeks met utp aan de experiabox Idd.. Andere ontvanger werkt wel goec

Hoi Eddie,  heb jij al een oplossing voor het probleem.  Ik zie nu namelijk hetzelfde bij mij op het KPN kastje? 

Groeten Stefan 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie echter dat dit niet helemaal rechtstreeks is aangesloten op de Experiabox. De ene ontvanger volgens mij via een WiFi versterker en de 2e ontvanger via een switch/router. Klopt dit? En welke van de 2 werkt niet goed?

Hoi Alex, dat kan ik niet zien.  Beide zijn niet via een wifiversterker aangesloten. Ik heb echter het kastje naar beneden genomen en aangesloten op een plaats waar het wel werkt. Het resultaat is echter hetzelfde. Daarna het werkende kastje weer aangesloten en die doet het gewoon. 

Alvast bedankt voor de hulp. 

 

Groeten Stefan 

 

 

Hoi Alex, ik heb gebeld met de klantenservice. Ik zag bij het opstarten dat er een rode melding kwam iets met software. Na advies en uitvoeren om software te verwijderen en terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Daarna werd software correct, gedownload en weggeschreven.  Ik kan nu weer alle titels zien in Netflix. 

Nogmaals bedankt voor de hulp. 

Groeten Stefan

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen. Je hebt het mij hier weer makkelijk gemaakt in ieder geval. Uiteraard graag gedaan. 

Ik zie echter dat dit niet helemaal rechtstreeks is aangesloten op de Experiabox. De ene ontvanger volgens mij via een WiFi versterker en de 2e ontvanger via een switch/router. Klopt dit? En welke van de 2 werkt niet goed?

Boven Idd met versterker en beneden rechtstreeks met utp (die doet het niet)

Pardon? Hoe kan er ‘een beste antwoord’ gegeven zijn? Op een reactie van iemand anders die dit topic kaapt...?

 

fijn voor Stefan dat zijn probleempje is opgelost maar wij zitten hier nog in het ongewisse...

Reputatie 7
Badge +24

Pardon? Hoe kan er ‘een beste antwoord’ gegeven zijn? Op een reactie van iemand anders die dit topic kaapt...?

 

fijn voor Stefan dat zijn probleempje is opgelost maar wij zitten hier nog in het ongewisse...

Mijn fout, excuus. Had dit verkeerd gezien. 

Ik zie echter dat dit niet helemaal rechtstreeks is aangesloten op de Experiabox. De ene ontvanger volgens mij via een WiFi versterker en de 2e ontvanger via een switch/router. Klopt dit? En welke van de 2 werkt niet goed?

Boven Idd met versterker en beneden rechtstreeks met utp (die doet het niet)

Ook daar zie ik nog een onbekend apparaat ertussen, en switch of router of iets in die richting. Als je de kabel vanaf de ontvanger volgt kom je deze vanzelf tegen. Zou je dit ajb willen doen? 

 

 

Hoi Alex,

 

De afgelopen week heb ik de router en wifi extender even van de stroom gehaald en tot dusverre lijkt alles nog te werken en krijgen we geen foutcodes te zien.. Misschien had ik daar mee moeten beginnen.

 

Dank voor de hulp en geduld!

Reputatie 7
Badge +24

Dat is fijn om te horen. 

Dank voor de hulp en geduld!

Graag gedaan uiteraard!