Beantwoord

NPO app op tv-ontvanger werkt niet, tv-ontvanger loopt vast

  • 22 February 2023
  • 8 reacties
  • 115 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ook bij ons werkt de NPO app niet. Opstarten lukt nog wel (zeer traag!) maar een serie kijken lukt simpelweg niet. Tv-ontvanger loopt compleet vast. 
Zoals ik hier lees heeft KPN nog geen oplossing? Belachelijk als je het mij vraagt, ik betaal onderhand 75 euro per maand aan KPN, je zou toch verwchten dat ze dit soort problemen binnen een week oplossen? 

 

Admin: eigen topiv voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 February 2023, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@pimboo, wat irritant. Wat heb je al gedaan? Ontvanger al eens een reset gegeven

Reputatie 1

Serieus? 

@pimboo, wat irritant. Wat heb je al gedaan? Ontvanger al eens een reset gegeven

Natuurlijk heb ik dat al gedaan, mn ontvanger liep vast dus ik kon niet anders.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben verder gaan zoeken. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Vermoedelijk is dit probleem in de volgende update van de ontvanger opgelost

Reputatie 1

Hallo Bart,

 

de NPO app werkt nog steeds niet. En ik ben niet de enige met deze problemen zo te lezen. Wanneer gaat KPN hier iets aan doen? Ik betaal 75 euro per maand, dan verwacht ik dat alles naar behoren werkt natuurlijk.

Reputatie 1

Ook bij ons nog steeds geen NPO te bekijken via de app. Waardeloos dit. Deze belabberde ‘service’ ben ik niet gewend van KPN

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +17

@pimboo begrijp ik goed dat de laatste update niet heeft geholpen?

Wil je daarnaast bevestigen dat andere apps op tv het wel doen? Bijvoorbeeld YouTube of Netflix?

Hoe zit het verder met de rest van de diensten? Als je rekening iedere maand 75,- is mag je absoluut verwachten dat je daarvoor iets van ons terugkrijgt. Van diensten tot service. Dat de NPO app het niet goed doet is bekend. We zijn hard aan het werk om dit te herstellen. 

Reputatie 1

Alle andere apps werken wel. Maar hoe lang duurt het nog voor de NPO app werkt? Ik las ergens dat de update van eind februari alles op zou lossen. Inmiddels is het bijna april...

Geen idee, @pimboo . Anders hadden we dat uiteraard hier wel verteld.  Mijn advies is om die pagina die @Bart_Z  eerder linkte in de gaten te houden.