Beantwoord

Ondertiteling niet goed in te stellen, zwarte achtergrond blijft

  • 31 May 2024
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik wil graag witte letters die onder in het beeld komen te staan, zonder zwarte balken erachter. dit stoort erg. Maar ik kan het niet instellen. Het voorbeeld is goed maar in de praktijk krijg ik weer de zwarte balken. Kastje al tig keer gereset. graag jullie oplossing.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 June 2024, 12:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mollie1953 
Dat kan nog niet, dat zit nog in de planning.
Zoals nog wat dingen, er worden wel veel updates gegeven maar ff met de EK wedstrijden niet

Reputatie 7
Badge +20

En zie ook deze update.

Je kan je op update abonneren, dan krijg je een mail als er een update is.

Momenteel om de 2 weken.

Reputatie 7

Hey @Mollie1953, welkom!

Je kunt de stijl van de ondertiteling aanpassen. Je moet daarna even de TV+ Box herstarten om te zorgen dat de aanpassingen actief worden. Dit kun je doen door de KPN knop rechtsboven lang ingedrukt te houden. Je krijgt dan een pop-up te zien, kies hier voor herstarten. Of je kunt de TV+ Box even stroomloos maken.

Wel is het zo dat de aanpassingen in ondertiteling alleen werken bij opnames en het Terugkijken van programma's. En zien we met de zwarte achtergrondbalk inderdaad dat deze vaak niet daadwerkelijk verdwijnt.

Ondertiteling heeft de aandacht van het tv team om dat verder te verbeteren. Of en wanneer er dan verbeteringen komen kan ik echter niet van te voren aangeven. Daarvoor kun je het beste de Product Updates in de gaten houden. Je kunt je daar, zoals Joop al benoemt, op abonneren met de knop rechtsboven. Dan krijg je mail bij een nieuwe update. 

Reageer