Beantwoord

Opname blijft sneller doorlopen na doorspoelen op TV+

  • 30 May 2024
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Reputatie 1

Ik was gewend om bijvoorbeeld reclames door te spoelen met -dubbele pijl naar rechts - - 700 - dubbele pijl naar rechts. Helaas blijft hij dan op dubbele snelheid (x2) doorlopen. Dus moet ik nog op de start/stoptoets drukken om snelheid gewoon te krijgen.

is dit een bug? Of is dit bewust zo geprogrammeerd bij TV+?

 

icon

Beste antwoord door Arjan van B 30 May 2024, 22:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Bij kijken van een opname of kijken vanaf het begin, kun je bij de TV+ Box meteen het aantal minuten en seconden dat je terug of vooruit wilt intikken, gevolgd door pijltje links of rechts naast de OK knop. (Dus niet eerst de snel-terug of snel-vooruit knop indrukken.)

Met de blauwe knop ga je 5 minuten vooruit.

Reputatie 1

Dank je wel, goede tips!

Waar kan ik dit soort tips and tricks vinden op de website van KPN (ik had er zelf namelijk al naar gezocht)

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Ria10, het forum is een prima plek om tips en tricks te vragen of op te zoeken!

We hebben ook basisinformatie en functies verzameld in onderstaand Kennisbank artikel:

 

Reputatie 1

Dank voor je reactie. Deze basisinformatie kwam ik inderdaad ook al tegen op de site van de KPN. Ik kan bij die link niet de (advanced ?) tip van Arjan van B. vinden.

Reputatie 6
Badge +6

@Ria10, in de link hieronder nog iets meer tips. Die kunnen ook wel naar dat kennisbankartikel.

 

Reputatie 7
Badge +19

Thanks voor de link en suggestie @Arjan van B! We zijn steeds bezig om onze Kennisbank verder uit te breiden en verbeteren, ik neem het mee :)

Reageer