Vraag

Opnames verdwijnen zomaar

  • 5 September 2023
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Dit lijkt nog steeds een terugkomend probleem te vormen waar KPN geen passende oplossing voor bied.

Ik betaal voor een service die niet werkt.

Er zijn ook opnames deze maand verdwenen en op de website krijg je wat standaard tips aangereikt en als die niet werken, dan heb je pech.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Carin88 

Welke KPN tv decoder heb je?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Carin88! Vervelend dat niet alle opnames goed terug te kijken zijn. Heb je de vraag van @joop2011 nog gelezen? En wil je laten weten wat het antwoord op die vraag is? 

Reputatie 7
Badge +17

@Carin88 ik heb geen reactie meer van je gezien. Daarom ga ik er vanuit dat je probleem is opgelost. Is dat toch niet het geval? Kijk dan eerst op onze kennisbankpagina over problemen met tv oplossen. Helpen de stappen daar niet, laat het dan hier weten. Dan kijken we met je mee. 

Nee, het probleem is niet opgelost. En met die loop op de kennisbank kom ik ook niet verder. 

Het is niet een eenmalig probleem wat alleen bij mij voorkomt. 

Ik wil best kijken wat voor decoder ik heb, maar zoals ik in meerdere topics lees brengt dat uiteindelijk ook geen oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Carin88 voor het probleem dat je beschrijft is niet 1 enkele oorzaak. Er kunnen meer dingen aan de hand zijn. Daarom is de kans groot dat wat in andere topics speelt niet voor jou geldt. 

Gezien de stappen in de kennisbankpagina niet hebben geholpen wil ik graag verder kijken. 

Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Geef daarbij ook aan om welke decoder het gaat. En het liefst zou ik een paar voorbeelden zien. Ik snap dat een verdwenen opname niet meer in de lijst staat. Maar mocht je nog een paar programma's weten zou dat enorm helpen.