Vraag

Philips Hue gradient light strip werkt niet met TV+ maar staat wel goed in de Hue app

  • 11 September 2023
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb wel de Sync Box + gradient light strip in de Hue app goed staan, maar snap niet hoe de hdmi kabels moeten lopen en krijg de light strip dus niet gekoppeld aan de tv.

 

Als dit eenmaal werkt kan ik de PS5 ook aansluiten.

PS5 dan via hdmi out naar Sync box en via Sync box tv out weer naar de tv als ik het goed begrijp.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb wel de Sync Box + gradient light strip in de Hue app goed staan, maar snap niet hoe de hdmi kabels moeten lopen en krijg de light strip dus niet gekoppeld aan de tv.

 

Als dit eenmaal werkt kan ik de PS5 ook aansluiten.

PS5 dan via hdmi out naar Sync box en via Sync box tv out weer naar de tv als ik het goed begrijp.

 

 

Gewoon een 4k HDMI switch kopen dan kan je alles aansluiten en werkt het prima.

mvg

Ik heb nu de sync box wel werkend icm kpn tv+ box en de gradient lightstrip gaat met het beeld mee. Probleem ontstaat alleen nadat ik de PS5 ook in de sync box steek.

 

Bij het aanzetten van de tv wordt direct naar de ps5 geschakeld (ps5 wordt gestart) ipv naar kpn box.

 

Zet ik zelf de ps5 aan, dan wordt er geschakeld naar de ps5 en lightstrip volgt netjes het beeld, dus zo werkt het goed.

 

Van PS5 terug switchen (ps5 uit) naar tv werkt helemaal niet, kom je in een cirkel terecht van kpn niet kunnen vinden/schakelen en elke keer weer de ps5 aan.

Dan wordt het in de sync app handmatig kanaal wisselen en zelf weer de ps5 uitzetten.