Vraag

Programma Terugkijken werkt niet

  • 30 May 2022
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

al weken bezig met KPN om probleem op te lossen

nieuwste software geïnstalleerd volgens medewerker, frissen start gedaan en zelfs een nieuwe ontvanger gekregen.

NIETS WERKT, NOG STEEDS HETZELFDE PROBLEEM. DOE ER EENS WAT AAN!!!!!!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @janjhj en welkom hier op ons forum! Dat je hier al weken mee bezig bent is natuurlijk niet wenselijk dus goed dat je dit probleem ook via deze weg kenbaar maakt. Speelt dit probleem bij alle programma's die je terug probeert te kijken? En heeft het eerder/ooit wel goed gewerkt? Als ik het goed begrijp heb je ook al een nieuwe ontvanger gekregen dus we kunnen de nodige zaken uitsluiten. Welk type Experia Box heb je op dit moment in gebruik? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @janjhj , ik heb niks meer van je vernomen maar laat je me het weten mocht je mijn hulp nog nodig hebben?

Terugkijken bij kpn werkt sinds een paar weken niet meer. Alles wat kpn in de app voorstelt gedaan maar geen resultaat.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Hbn1952 en welkom hier op ons forum :)

Terugkijken bij kpn werkt sinds een paar weken niet meer. Alles wat kpn in de app voorstelt gedaan maar geen resultaat.

Heb je hier al eens contact over opgenomen met onze helpdesk? Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).