Beantwoord

Spontane opstart

  • 9 June 2024
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Tijdens het kijken van een tv-programma komt ineens het opstart KPN logo inbeeld. Na enkele minuten komt de gids in beeld en kunnen weer het programma opnieuw bekijken. Dat gebeurt vrijwel altijd als ik niet in het NU aan het kijken ben (en das bijna altijd) Zit ik in een film van 3 uur en na anderhalf uur kan ik opnieuw beginnen. Opvallend is ook dat ik bij de heropstart van mijn programma super veel reclame heb, soms wel een half uur lang. Niet te doen.

Er is hier een topic over maar iederen die niet de topicstarter is wordt geadviseerd zelf een topic te starten… heel stom.
Wat heb ik gedaan, alle adviezen die hier op de site gegeven zijn oa volledige recet. Alle kabels zijn nagekeken en er uit en er in gedaan.
Ik wi graag een antwoord op de vraag hoe dit kan en hoe dit op gelost gaat worden. En ook hoe het kan dat ik in de eerste maanden veel meer mogelijkheden had als het gaat om voor en achteruit spoelen en verder kijken. Jullie dienst wordt steeds irritanter en dat lijkt me niet de bedoeling.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 June 2024, 13:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experibox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen of is het via WIFI

 

Waarom is het heel stom om een eigen topic te maken?

Dat heeft juist alleen maar voordelen.

 

“jullie”

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Moderator kijkt ook mee en helpt ook. 

 

-----------------  

Dat gebeurt vrijwel altijd als ik niet in het NU aan het kijken ben

--------------- 

Wat bedoel je hiermee?

Dag Joop

Ik vind het stom om allemaal een eigen topic aan te moeten maken omdat we met een keer zoeken wellicht geholpen kunnen zijn. Ik zie daar het voordeel niet van.

De aansluiting gaat via de wifi van KPN, ik weet niet wat voor kastje ik heb, het is een kastje bij de tv hij voorziet in de basis ik kan dus niet opnemen.

Met het niet in het nu bedoel ik dat het alleen gebeurt als ik aan het terugkijken ben of later het begin op gestart heb.

Kun je ook een wat aardigere toon aanslaan, does lief. 
als je je aagesproken voelt door het gebruik van het woord jullie hoe je de ander nog niet de les te lezen.

Groet Pasado

 

Reputatie 7
Badge +20

Onderop de KPN tv ontvanger en soms aan de voorkant staat welke KPN tv ontvanger je hebt.

En heb je de Experiabox v10 of de Box12? 

Er staat  op de zijjkant en de onderkant DIW7022. Nergens staat een 10 of een 12.
Heb al mijn facturen van de aansluiting nagekeken, nergens staat of ik en V10 of een box12 heb. Ik kan je vraag dus niet beantwoorden. ):

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt de KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Experiabox V10 of Box 12 is de KPN modem / router.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @pasado. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger opnieuw opstart tijdens het tv kijken. Ik lees hierboven dat je al een reset hebt uitgevoerd. Was dit een reset van de tv-ontvanger of modem? Ik zou je willen vragen om de stappen (nogmaals) te doorlopen van onze online servicetool. Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om jouw verbinding door te meten en een passende oplossing aan te bieden. 

Reageer