Vraag

Storingen tv worden door KPN niet opgelost.

  • 26 November 2020
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ben nieuwe klant. Heb sinds begin al storingen op de tv ontvanger. Kpn heeft 1x een tv ontvanger verruild welke de storing (zoals ik al opperde) niet heeft verholpen. Kreeg email telefoonnummer 0800-0201557 met 7 cijferige code en optie nr 5. Op dat optienr. loop je steeds vast. Werkt niet. Klantenservice beloofde al meerdere malen dat Technische Dienst mij belt. Doen ze al 8 dagen NIET. Ik kreeg wel de mededeling dat ik inmiddels wel vast zat aan een jaarcontract !! Kpn lijkt niet van zins mijn hoofdpijn dossier op te lossen.  iHELP.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Al storingen sinds 4 nov., welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Al storingen sinds 4 nov. ​Wat gek dat je niet verder komt met dat nummer. Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Dan kijk ik met je mee naar de status van het ticket. Lijkt me niet echt netjes van ons dat we je zo laten vallen. Zodra je jouw profiel hebt aangevuld kijk ik met je mee!

 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.Â