Ben nieuwe klant. Heb sinds begin al storingen op de tv ontvanger. Kpn heeft 1x een tv ontvanger verruild welke de storing (zoals ik al opperde) niet heeft verholpen. Kreeg email telefoonnummer 0800-0201557 met 7 cijferige code en optie nr 5. Op dat optienr. loop je steeds vast. Werkt niet. Klantenservice beloofde al meerdere malen dat Technische Dienst mij belt. Doen ze al 8 dagen NIET. Ik kreeg wel de mededeling dat ik inmiddels wel vast zat aan een jaarcontract !! Kpn lijkt niet van zins mijn hoofdpijn dossier op te lossen.  iHELP.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Goedemiddag
Laat u me nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?
Welkom op ons Forum
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.