[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Ik doe graag mee met deze test, mijn afstandbediening doet het soms niet.

Reputatie 7

Dat kan @Flatliner, ik heb jouw gegevens ook doorgegeven!

Hallo, zou ook wel graag een afstandsbediening ontvangen. Heb er 1 die behoorlijk beschadigt is.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @sneepie. Wil je meedoen aan deze test of wil je alleen een nieuwe afstandsbediening? Als dat laatste het geval is, dan kun je dat via onze website regelen: Nieuwe afstandsbediening aanvragen. Wil je meedoen aan de test? Laat het hier dan weten zodat ik je gegevens door kan geven!

Hallo Jose, Wil graag meedoen met de test.

Ik wil wel mee doen met het onderzoek.

Reputatie 7
Badge +10

Helemaal goed @sneepie en @Peter03310, ik heb jullie gegevens doorgegeven!

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil ook wel testen. Zie het wel tegemoet.

Reputatie 7
Badge +16

Dank je wel, @Hogebrugster, je gegevens zijn bekend en doorgegeven!

Reputatie 1

Ja hoor graag deze heeft zijn beste tijd wel gehad

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, @Avdlgr, ik heb je gegevens doorgezet.

 

Voor iedereen die zich aangemeld heeft, ik heb wat meer duidelijkheid over de verzending. Omdat dit dus niet via onze reguliere verzendmethode gaat wordt dit ook, binnen onze logistiek afdeling, apart afgehandeld. De persoon die daar over gaat is op het moment afwezig. Vandaar dat we ervoor kiezen om nu eerst alles te verzamelen, en dan begin augustus de afstandsbedieningen in bulk te gaan verzenden. Ik kom er tegen die tijd hier dan ook weer op terug met een duidelijkere datum/bevestiging van verzending. 

Ik tag verder iedereen die zich al aangemeld heeft zodat er zeker weten notificatie mails uitgaan. Ik zal dit dan in augustus opnieuw doen.

@huistijger,@Oberon 5,@PeterG,@Lambertusje,@Anneke-Anna,@NHendriks,@Tanoor,@Hoopvol,@genetic,@Giant2000,@Vlijm,@AlDr , @Hiero,@Printkop,@JRe,@wjb,@Katana321,@Chris1826,@MartindeJ,@Charwed,@Wibisa,@Ik_Hussel,@JanD,@CreativeS,  @Marthijn83,@OID,@TonvandenHam,@Julian Borghuis,@Zwief,  @Flatliner,@Peter03310,@sneepie,@Hogebrugster  

 

We zitten op dit moment op 37 aanmeldingen, dus er kunnen nog genoeg bij! Kun je dan ook wel een nieuwe afstandsbediening (of een back-up) gebruiken, meld je vooral aan :)

Als het geen probleem is ontvang ik graag er dan graag een 2de afstandsbediening bij 🤗

Reputatie 7
Badge +30

Dat gaat helaas niet lukken, @Zwief, vanuit deze test doen we 1 per adres en daarvoor sta je al op de lijst :)

Reputatie 7
Badge +10

Als het kan willen mijn ouders ook wel mee doen met de test. Ik heb het klantennummer in mijn profiel gezet. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat kan zeker, ik heb ze op de lijst erbij gezet, @Anneke-Anna :) 

Dat wil mijn schoonmoeder ook wel. Klantnummer staat in profiel.

Ik heb zeker ook interesse een extra is altijd handig. Je bent hem soms wel eens kwijt met klein kinderen.

Reputatie 3
Badge

Ik wil ook wel mee doen aan deze test.

Gr Ivo Snackers

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, heb jullie, @TheaThea en @IvoSnackers op de lijst gezet. En jouw schoonmoeder, @Vlijm :thumbsup_tone1:  

Reputatie 2

Natuurlijk wil ik dit testen. Kom maar op!

Reputatie 7
Badge +17

 @TjallingH Leuk! :smile:  Ik heb je gegevens doorgegeven. 

Reputatie 1

Ik wil ook graag meedoen! Dankjewel

Ik zou ook graag meedoen aan de test. 

Reputatie 7
Badge +30

Bij dezen heb ik jullie op de lijst gezet, @Rtoo87 en @Danaeryse :) We verzenden begin augustus, ik kom er hier dan op terug . 

Mocht er nog een plekje over zijn dan doe ik graag mee.

Alvast bedankt.

Grtz, Erikfocus