Vraag

TP link verstoort tv zenders

  • 2 May 2020
  • 7 reacties
  • 567 keer bekeken

Ik heb een probleem,

We hebben vandaag een tp link versterker aangesloten en als die aanstaat dan storen de  zenders op de televisie. De versterker is goed aangesloten en geeft gewoon wifi. Als we het eruit halen dan werken de zenders weer, doen we het er erin dan storen de zenders weer.     We kunnen hulp goed gebruiken.

 

met vriendelijke groet,

Jack de Weerd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik neem aan dat wanneer je die TP link aanzet, de tv-ontvanger  nietvia dat apparaat bekabeld is aangesloten op je tv?

Nee dat klopt, de tp link zit boven op kamer in een stopcontact. Want daar is de wifi slecht. Met versterker erin werkt de de wifidus wel goed, maar de tv werkt dan niet.

 

Maar hoe zit die tv dan aangesloten?

De tv zit aangesloten op de experia box.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jackdeweerd, welkom! Wat vreemd dit :-(. Welke tv-ontvanger heb je? Als dit een Motorola is, zou je deze om kunnen ruilen. De televisie staat beneden? En de ontvanger is rechtstreeks met de kabel aangesloten op de Experia Box?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Reputatie 7
Badge +24

Tja... topicstarter vertelt niet zo veel. Dus we moeten denk zelf maar van fantaseren :joy: Topicstarter heeft de tv denk ik aangesloten met een draadloze verbindingsset van KPN. Nu heeft hij/zij er een 2de draadloze verbindingsset van TP-Link bijgekocht die ook wifi heeft. En dat werkt niet. 2 draadloze verbindingssets van verschillende merken in 1 huis, de kans dat da goed functioneert is nihil.