Direct het aanzetten van de TV valt het beeld meerdere malen weg en meldt soms dat de HDMI bron geen signaal geeft. Ik heb inmiddels de volgende acties ondernomen:
- De ontvanger opnieuw opgestart (na 30 seconden van de stroom)
- De ontvanger aangesloten met de bijgeleverde HDMI kabel.
- De ontvanger aangesloten met een andere kwaliteitskabel
- De ontvanger aangesloten op de andere HDMI poorten
- Overbodig, maar toch de ExperiaBox compleet gereset.
Ter aanvulling:
- Het probleem is pas opgetreden sinds ik ben overgegaan naar een nieuw abonnement met 4K ontvanger, met de oude HD ontvanger werkte alles feilloos.
- Ik heb het probleem begin van de week gemeld (een discussie van meer dan 30 minuten) en er is mij toegezegd dat een nieuwe 4K ontvanger zou worden opgestuurd.
- Vandaag opnieuw gebeld en het bleek dat mijn probleem wel in de log stond maar dat er niets was vermeld over het opsturen van een nieuwe ontvanger. Klantenservice kon dit echter niet zelf doen want "Logistics” was hier verantwoordelijk voor en zij konden dat niet "zomaar” doen.
Een uitermate onbevredigde antwoord en graag hoor ik hoe dit probleem wordt opgepakt.
Beste antwoord door Mosaic
Bekijk origineel