tv box happert

  • 4 March 2019
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

de laatste paar weken, komt het vaak voor, dat ik mijn tv box aan en uit moet doen. Hij laad de programma's dan niet.
KPN gebeld zegt die "dame" als ik een monteur stuur en er is niets met u box zijn de kosten voor u gaat u daarmee accoord. natuurlijk niet (service heet dat)
Zit nu een beetje te twijfelen, heeft iemand dit ook mee gemaakt? en wat heb je/u gedaan?
Heb geen zin in extra kosten.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @tv box doet raar, welkom op het forum! Ik denk dat het een beetje ongelukkig is gebracht. Als er iets mis is met de KPN apparatuur is dat natuurlijk onze zorg. Er is wel een deel eigen verantwoordelijkheid. Als er bijvoorbeeld eigen netwerkapparatuur zit aangesloten dat dit probleem veroorzaakt rekenen we wel voorrij- en onderzoekskosten.

Misschien kunnen we eerst het probleem wat duidelijker krijgen. Heb je meerdere TV-ontvangers en zo ja, gebeurt dit op alle? Kun je toelichten hoe jouw thuisnetwerk er uit ziet? Is de TV-ontvanger met een rechtstreekse kabel verbonden of via een Draadloze Verbindingsset?

Kun je ook jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer? Dan kijk ik de lijn vanuit hier na.
Reputatie 7
Badge +28
@tv box doet raar: Kan ik je hier nog mee helpen? Dan wil ik je vragen je profiel nog even aan te vullen. Ik zie je reactie ook graag tegemoet.

Reageer