Vraag

TV+ zwart beeld met zappen en foutmelding afstandsbediening

  • 23 May 2023
  • 13 reacties
  • 79 keer bekeken

Hebben nu nog geen week KPN Box+ in huis en alleen maar ergenis, met zappen tussendoor zwart beeld en het hele systeem werkt ook niet prettig.

Nu steeds krijgen we de foutmelding dat de afstandsbediening te ver van de ontvanger is maar we zitten er nog geen 2 mtr vandaan,na de reset wat aan gegeven wordt is het even weg en dan komt het weer in beeld heel irritant,  tis misschien suggestie maar het beeld is ook niet 100% scherp..

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@cokkebok 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de experiabox of box12? (wat zit er allemaal tussen).

Vanaf tv waar de ontvanger staat, zit +- 3 meter ethernet kabel naar de experia box HDMI gaat rechtstreeks in de TV een LG 65 inch sinds 5 mnd oud.

Reputatie 7
Badge +20

@cokkebok 

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator het voor je nakijken. 

We zijn nu zover, dat de storing die ik eerder vermelde niet meer in beeld kwam, we hebben wat instellingen nagelopen en zijn nu wel redelijk gewend aan het feit dat alles anders werkt maar wel in orde is... bedankt voor de info en het meedenken!

Einsteinplaats rotterdam 

Weer de melding van hierboven in beeld heel de dag geen last gehad.

 

Reputatie 7
Badge +15

@cokkebok Hoe is de situatie op dit moment? 

En krijg je de melding nog op specifieke momenten? Bijvoorbeeld bij het terugkijken of tijdens live tv kijken? 

En hoe is de afstandsbediening gekoppeld aan de tv/ontvanger? 

Nu op dit moment heeft het geen fout melding en rare info meer op beeld gegeven, hopend dat zo blijft... bedankt voor zover, is er weer wat dan meld ik mij meteen!!

Weer constant die zelfde foutmelding dat  "Verbinding met de afstandsbediening is verbroken " zitten recente batterijen in, zijn dit kinderziektes heel irritant.

Cor 

Rotterdam 

 

Reputatie 7
Badge +15

@cokkebok Deze melding heb ik op het forum nog niet vaker voorbij zien komen. 

Waar staat de tv ontvanger? Is deze weggewerkt in een TV meubel, of staat deze er bovenop? 

En als je de afstandsbediening zoals in de laatste zin vermeld handmatig koppelt, wat gebeurt er dan?

Hoi Rutger.. bedankt voor je reactie..ontvanger staat niet ingebouwd, en ergens in het zicht op +- 2.5 meter, en afstandbediening meerdere keren handmatig gekoppeld, en zelf de ontvanger gereset, heb een idee dat wat we merken dat zodra AB op tafel ligt met voorkant gericht op tv, dat het goed gaat!!

Reputatie 7
Badge +15

@cokkebok Excuus voor de late reactie. 

Hoe is het de laatste week geweest? Blijf je dezelfde foutmelding houden? 

Nee laatste paar dagen niet, het is wisselend ik had zelf het idee dat zodra de AB niet gericht, op tafel ligt, op de tv dat die melding komt!?

Reputatie 7
Badge +15

@cokkebok Heb je ook andere bluetooth apparaten die je (af en toe) gebruikt? 

Wellicht dat er iets is dat stoort het op het signaal van de afstandsbediening. 

Reageer