Beantwoord

Verandert mijn Pluspakket nu TLC en Discovery+ per 11 juni HBO Max worden?

  • 7 June 2024
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Ik zag net een promootje voorbij komen dat per 11 juni Discovery+ en HBO Max samengaan. Wat doet dat met mijn huidige Pluspakket van KPN? 
Onder Discovery+ valt naast de gewone Discovery zender ook o.a. Discovery Science, HGTV en TLC waar ik graag en veel naar kijk.
Gaan deze zenders dan uit het pluspakket van KPN en moet ik "verplicht" een HBO Max abonnement afsluiten om deze zenders te behouden zodat ik mijn series kan afkijken?

icon

Beste antwoord door PeterG 7 June 2024, 23:37

Bekijk origineel

1 reactie

Je haalt zenders en streaming dienst door elkaar.

De zenders Discovery, TLC en Eurosport 1 en 2, Discovery science, Investigation Discovery en HGTV blijven gewoon onder hun eigen namen. En zijn te kijken zonder abonnement op HBO MAX. 

Via de streaming dienst Discovery +, die samen wordt gevoegd bij HBO MAX, zijn die zenders en in totaal 12 x Eurosport ook beschikbaar. En héél veel films, series en programma's van die zenders terug te kijken. Maar voor die streaming dienst HBO MAX heb je een abonnement nodig.

De zenders bij kpn kun je gewoon naar blijven kijken. Alleen Eurosport 2 en Discovery science zitten in het pluspakket. 

Reageer