Waarom zijn er twaalf(!) zenders in de KPN TV app alleen thuis beschikbaar? Ik heb sinds kort een abonnement bij KPN, maar baal hier enorm van. Bij alle contacten met KPN en informatie over mijn abonnement is hier niets over verteld, gekker nog, het heeft mij moeite gekost om hier wat over te vinden op de KPN website. Je wordt - zoals gebruikelijk - met mooie verkooppraatjes een abonnement aangesmeerd en de minder mooie informatie staat weggemoffeld in een uithoek van de website.
Ik verblijf een groot deel van het voorjaar op een camping en kijk dan graag naar het wielrennen op de VRT via mijn iPad. Dat kan nu niet meer. Ik begrijp niet zo goed waarom? Het excuus van “rechten” komt me vreemd voor, want ik ken de tv apps van Ziggo en Delta en die kennen deze belemmering niet. Of is het een kwestie van geld? Ik begrijp ook niet zo goed waarom deze twaalf zenders alleen thuis beschikbaar zijn! De app gebruik je toch vooral buitenshuis? Thuis kijk je over het algemeen toch naar je ‘gewone’ televisie? Ik wil juist buitenshuis naar alle beschikbare zenders kunnen kijken op de app. Of ben ik een uitzondering?
Ik ben nu ruim drie weken klant van KPN, maar heb al diverse teleurstellingen moeten slikken. Allereerst bleken er aan de gratis monteur toch kosten verbonden, waar niemand van tevoren iets over verteld had. Daarna kon ik KPN Veilig niet op mijn devices installeren en was de helpdesk niet in staat mij te helpen. En nu de zenders die buitenshuis niet te bekijken zijn in de app. Ik begin nu al spijt te krijgen van mijn overstap en hoop dat KPN nog wat gaat doen aan de niet te bekijken zenders in de app. KPN wil met zijn TV app toch niet onder doen voor andere providers?!
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel