Beantwoord

Welke optische kabel in tv-ontvanger?

  • 5 April 2019
  • 41 reacties
  • 8370 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Wie ow wie weet Wat voor optische kabel hier in moet de optische kabel die ik heb gekocht bij de mediamarkt past niet en wat voor kabel hier wel in moet is een raadsel wie kan mij helpen.?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 April 2019, 18:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Vind je het alsnog goed als ik het voor je nakijk? Moet wel een manier te vinden zijn. 😉 Dan heb ik alsnog je gegevens nodig.
Reputatie 2
Badge
Wat Wat voor gegevens heb u nodig met vriendelijke groeten Patrick Wagenaar
Reputatie 7
Badge +24
De postcode en huisnummer die ingevuld zijn zijn voldoende. Ik kan een nieuwe ontvanger naar de Coop in Rolde sturen, dan kan de oude daar omgeruild worden. Je kunt dan de ontvanger in een doosje meenemen zonder afstandsbediening, vergeet dan je ID niet meenemen. Is dat een idee? Dan kun je het maandag na 15 uur daar omruilen.
Reputatie 2
Badge
Dat Dat is prima
Hallo @pps78 , wil je in je reactie z.s.m. je privégegevens verwijderen, dit kun je doen door r.o. op de 3 ... te klikken en voor bewerken te kiezen.
Hallo @pps78 , je kunt de grvraagde gegevens kwint in je profiel in de vakjes waar privé bij staat, dan kunnen alleen de moderatoren en jij die gegevens zien.
Hallo @Alex_P , wil jij de privégegevens van @pps78 in het topic aanpassen als pps78 dat niet op tijd doet?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Alex_P , wil jij de privégegevens van @pps78 in het topic aanpassen als pps78 dat niet op tijd doet?

Ze zijn al weg, of zie ik het over het hoofd? De ontvanger is bij deze onderweg.
Reputatie 2
Badge
Ik Ik heb de gegevens al verwijderd
Reputatie 2
Badge
In in dit forum overzicht
Reputatie 7
Badge +24
Mooi! Ik heb je ook een bevestiging gestuurd naar het e-mailadres en 06 nummer dat bij ons bekend is. Maandag na 15 uur kun je dit omruilen. 🙂
Reputatie 2
Badge
Beste Alex ik heb nog geen bericht gekregen via de mail of 06 nummer dat er een pakketje zo zijn die onderweg is om morgen na drie uur op te halen hoe nu verder
Reputatie 7
Badge +24
Dan plaats ik hier even de gegevens plaatsen. Ik heb wel een foutje gemaakt, in mijn hoofd was het nog zaterdag. Het pakket met ordernummer 3442076 zal dinsdag na 15 uur worden bezorgd. Als je hier klikt kun je de bestelling volgen. Vergeet niet de ontvanger zonder afstandsbediening in een doosje en een ID-bewijs mee te nemen.
Reputatie 2
Badge
Komt Komt helemaal goed prima hartstikke bedankt voor alle hulp van jou Alex Ik heb het al gevonden via PostNL Ik heb de mail al ontvangen via sms dinsdag even de modem bekijken dat het probleem zich niet weer gaat voordoen Anders sta ik weer voor de deur Ik laat het weten via forum😉
Reputatie 7
Badge +24
Komt Komt helemaal goed prima hartstikke bedankt voor alle hulp van jou Alex Ik heb het al gevonden via PostNL Ik heb de mail al ontvangen via sms dinsdag even de modem bekijken dat het probleem zich niet weer gaat voordoen Anders sta ik weer voor de deur Ik laat het weten via forum😉

Helemaal goed! Ik ga ervan dat het nu goedkomt, laat het me anders weten hier. 🙂
Reputatie 2
Badge
😀Ik heb hem maandag nog niet opgehaald Ik heb het te druk met mijn werk maar zodra ik even 's avonds tijd vrij kan maken Dan ga ik hem ophalen ieder geval wel voor zaterdag en ik laat het jou weten via de forum