Vraag

Welkoms cadeau

  • 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Badge

Ik ben net overgestapt naar Hussel en heb zojuist de TV ontvangers binnen gekregen. Onduidelijk is hoe het zit met het welkoms cadeau. Krijg ik daar nog bericht over?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedeavond beste P.Numan .als u nieuwe abonnement bij kpn heeft dan wel maar als u al bij kpn zit niet  dan heb u in het verleden ook een welkom  cadeau gehad. dus naar hussel abonnement nemen niet. Ikzelf ben ook over gestapt krijgt ook niets. 🙂🤭

Badge

Maar bij het switchen van abonnement kreeg ik wel te zien dat ik recht had op het een of ander… mmmm Kan me verder ook niet herinneren dat ik ooit iets heb gehad… Maar goed, ben dan ook al 100 jaar KPN klant… 😂

Reputatie 5
Badge +8

100 jaar klinkt wel erg lang @P. Numan. Zo ver kan ik niet terug en ik weet niet of we toen al welkomstkadootjes hadden :stuck_out_tongue:

Wel is het inderdaad zo dat de korting (of soms kadootjes) op de site alleen geldt voor nieuwe klanten. Als je overstapt op Hussel, dan krijg je geen extra voordelen :)