KPN Voor Jou: extraatjes in maart 2024

  • 1 March 2024
  • 26 reacties
  • 1566 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in maart 2024
Reputatie 7
Badge +30

KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Extra's voor jou, omdat we blij met je zijn. Je leest hier welke extra's en voordelen er zijn in maart.

 

Ontdek het Rijksmuseum

Hou je van kunst? Bekijk de unieke tijdelijke tentoonstelling over Frans Hals in het Rijksmuseum. Vraag kaarten aan voor 2 personen.

Doe mee

 


Ontdek Frans Hals thuis

Kan of wil je niet naar het Rijksmuseum, stap dan online in de wereld van Frans Hals. Met een unieke online experience die we samen met het Rijksmuseum hebben gebouwd. Bekijk de experience nu

 

Maak kans op verschillende voetbaluitjes

  • Train als een prof bij jouw favoriete Eredivisieclub: In maart, april, mei en juni organiseren we unieke Eredivisie Clinics voor kinderen. Scoor jij deze kans? 
  • Op 30 maart is de finale van de KPN eDivisie. En jij kan er bij zijn!
  • Ook kan je kaarten aanvragen voor wedstrijden van jouw favoriete Eredivisie club in het stadion. Of beleef het via een uniek VR-evenement op 6 april. Meld je aan!

 

Jouw kind veilig online?

Daar helpen we graag bij. Met ChatLicense leren jouw kinderen spelenderwijs veilig omgaan met de online wereld. Een cadeau van ons.

 

Zender van de maand

In maart is RTL Lounge zender van de maand bij KPN. Geniet van nieuwe lifestyleprogramma's en dramaseries.

Je ziet ‘m de hele maand gratis op kanaal 42!

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 


26 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Leuk die Frans Hals digitale tour. Mooie schilderijen maar ook origineel in beeld gebracht. Morgen maar eens kijken of ik kans maak op kaartjes voor het Rijksmuseum.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zal voor je duimen @Roy74! 😁

Reputatie 7
Badge +6

Superfijn, dankjewel KPN 😘

Reputatie 7
Badge +7

In aanvulling op de digitale tour, wellicht een leuke Kado suggestie voor de komende maanden. De tv+ KPN screensaver beschikbaar maken voor Win en Mac. Ik zou daar wel blij van worden.

Reputatie 2

Helaas bevat mijn bevestigingsmail van ChatLicense geen activatiecode. 

Reputatie 7
Badge +17

@Digimusic Via het aanvragen van ChatLicense ontvang je van ons een vouchercode. Die heb je ook niet ontvangen? Zit het bericht ook niet in je ongewenst map toevallig?

Reputatie 2

Ik heb de mail wel ontvangen. Alleen de code zit er niet in. 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

Da's gek! Voor de zekerheid, @Digimusic, omdat ik zie dat je een donker kleurschema gebruikt, als je in dat blok onder de tekst probeert te selecteren, dan is er ook niets? Voor het geval de code in zwarte letters staat.

Reputatie 2

Da's gek! Voor de zekerheid, @Digimusic, omdat ik zie dat je een donker kleurschema gebruikt, als je in dat blok onder de tekst probeert te selecteren, dan is er ook niets? Voor het geval de code in zwarte letters staat.

 

Goede vraag Erik! Dat had ik al gecheckt. Maar hier nog even de bevestiging dat daar ook echt niets staat.

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank voor het checken, @Digimusic, ik ga dit navragen!

Reputatie 2

Top, dank voor het checken, @Digimusic, ik ga dit navragen!

 

Thanks. Aanvullend: het is niet mogelijk om opnieuw een vouchercode aan te vragen. 😉

Reputatie 7
Badge +13

@Digimusic Er stond blijkbaar in de backend iets niet goed gekoppeld, zou je het nogmaals kunnen proberen?

Reputatie 2

@Digimusic Er stond blijkbaar in de backend iets niet goed gekoppeld, zou je het nogmaals kunnen proberen?

 

Geprobeerd, maar ik kan het niet opnieuw aanvragen “Je hebt al een voucher aangevraagd op dit e-mailadres.” 😆

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb er nog even achteraan gemaild @Digimusic!

Reputatie 2

Ik heb er nog even achteraan gemaild @Digimusic!


Hi, is er al een reactie?

Reputatie 7
Badge +30

Helaas nog niet, @Digimusic. Ik heb een herinnering gestuurd.

Leuke actie! Ik ontving de mail en wil graag kans maken op de kaartjes voor het rijksmuseum. Ik moet echter een code invullen die in de mail zou staan, maar die staat er niet in. Hoe krijg ik die code?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hilde79, ontbreekt jouw code uit de mail net als bij @Digimusic hierboven? Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel en dat even laten weten? We zijn hier nog mee bezig!

Ja, in mijn mail staat geen code. Ik heb mijn klantnummers toegevoegd (ben zakelijk klant zowel voor mobiel als telefoon/internet, dus heb 2 klantnummers.

Reputatie 7
Badge +30

@Hilde79, de kaartjes voor het Rijksmuseum worden verdeeld via het platform Seaters. Dat gaat op een andere manier dan de code-situatie die speelt bij Digimusic. Even een stukje terug. Bij Seaters kun je inloggen met een eerder aangemaakt account, of ter plekke eentje aanmaken. Daarna krijg je een mail met verdere uitleg over hoe je de aanmelding moet voltooien.

Dat is ook de mail die jij hebt ontvangen, en waarin géén code staat? Op welk mailadres heb jij die mail ontvangen, hetzelfde mailadres als dat je hier op het forum gebruikt?

 

We gaan er achteraan, maar zal wel na het weekend worden dat we hier iets over horen.

Even gecheckt en het bleek dat ik een seaters account had aangemaakt (jaren geleden) met mijn privé e-mailadres terwijl ik de mail over kaartjes van het Rijksmuseum op mijn zakelijke e-mailadres heb ontvangen. Nu nieuw account aangemaakt met mijn zakelijke mailadres. Alleen als ik daarmee inlog kan ik alleen voetbalkaartjes aanvragen en niet het rijksmuseum. Wat doe ik nog fout?

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het even gecheckt met een eigen account @Hilde79. Rijksmuseum staat er inderdaad niet (meer) bij. Ga ik voor je achteraan. 

Reputatie 7
Badge +19

Goed nieuws @Hilde79! De actie voor kaarten Rijksmuseum staat weer online. 

Fijn, dan ga ik ze aanvragen. Dankjewel!

Goedemiddag ik lig voor seaters in via Facebook. Dit lukt al een tijdje niet meer. Hierdoor ben ik 2 kaarten voor voetbal misgelopen ondanks verschillende mails. Nieuw account lukt niet omdat mijn telefoonnummer hetzelfde is. Krijg ik de melding dit account is al in gebruik. Hoe kan ik dit oplossen. Verschillende links gehad die werken ook niet 

Reageer