Skip to main content

KPN Voor Jou: extraatjes in maart 2024

  • 1 March 2024
  • 26 reacties
  • 1723 keer bekeken
KPN Voor Jou: extraatjes in maart 2024
Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Extra's voor jou, omdat we blij met je zijn. Je leest hier welke extra's en voordelen er zijn in maart.

 

Ontdek het Rijksmuseum

Hou je van kunst? Bekijk de unieke tijdelijke tentoonstelling over Frans Hals in het Rijksmuseum. Vraag kaarten aan voor 2 personen.

Doe mee

 


Ontdek Frans Hals thuis

Kan of wil je niet naar het Rijksmuseum, stap dan online in de wereld van Frans Hals. Met een unieke online experience die we samen met het Rijksmuseum hebben gebouwd. Bekijk de experience nu

 

Maak kans op verschillende voetbaluitjes

  • Train als een prof bij jouw favoriete Eredivisieclub: In maart, april, mei en juni organiseren we unieke Eredivisie Clinics voor kinderen. Scoor jij deze kans? 
  • Op 30 maart is de finale van de KPN eDivisie. En jij kan er bij zijn!
  • Ook kan je kaarten aanvragen voor wedstrijden van jouw favoriete Eredivisie club in het stadion. Of beleef het via een uniek VR-evenement op 6 april. Meld je aan!

 

Jouw kind veilig online?

Daar helpen we graag bij. Met ChatLicense leren jouw kinderen spelenderwijs veilig omgaan met de online wereld. Een cadeau van ons.

 

Zender van de maand

In maart is RTL Lounge zender van de maand bij KPN. Geniet van nieuwe lifestyleprogramma's en dramaseries.

Je ziet ‘m de hele maand gratis op kanaal 42!

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1769 reacties
  • 1 maart 2024

Leuk die Frans Hals digitale tour. Mooie schilderijen maar ook origineel in beeld gebracht. Morgen maar eens kijken of ik kans maak op kaartjes voor het Rijksmuseum.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7103 reacties
  • 1 maart 2024

Ik zal voor je duimen @Roy74! 😁


Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 859 reacties
  • 1 maart 2024

Superfijn, dankjewel KPN 😘


Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1769 reacties
  • 2 maart 2024

In aanvulling op de digitale tour, wellicht een leuke Kado suggestie voor de komende maanden. De tv+ KPN screensaver beschikbaar maken voor Win en Mac. Ik zou daar wel blij van worden.


  • Helper
  • 31 reacties
  • 3 maart 2024

Helaas bevat mijn bevestigingsmail van ChatLicense geen activatiecode. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7103 reacties
  • 3 maart 2024

@Digimusic Via het aanvragen van ChatLicense ontvang je van ons een vouchercode. Die heb je ook niet ontvangen? Zit het bericht ook niet in je ongewenst map toevallig?


  • Helper
  • 31 reacties
  • 3 maart 2024

Ik heb de mail wel ontvangen. Alleen de code zit er niet in. 
 

 


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27980 reacties
  • 4 maart 2024

Da's gek! Voor de zekerheid, @Digimusic, omdat ik zie dat je een donker kleurschema gebruikt, als je in dat blok onder de tekst probeert te selecteren, dan is er ook niets? Voor het geval de code in zwarte letters staat.


  • Helper
  • 31 reacties
  • 4 maart 2024
Erik van KPN schreef:

Da's gek! Voor de zekerheid, @Digimusic, omdat ik zie dat je een donker kleurschema gebruikt, als je in dat blok onder de tekst probeert te selecteren, dan is er ook niets? Voor het geval de code in zwarte letters staat.

 

Goede vraag Erik! Dat had ik al gecheckt. Maar hier nog even de bevestiging dat daar ook echt niets staat.

 

 

 

 

 


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27980 reacties
  • 4 maart 2024

Top, dank voor het checken, @Digimusic, ik ga dit navragen!


  • Helper
  • 31 reacties
  • 4 maart 2024
Erik van KPN schreef:

Top, dank voor het checken, @Digimusic, ik ga dit navragen!

 

Thanks. Aanvullend: het is niet mogelijk om opnieuw een vouchercode aan te vragen. 😉


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • 6315 reacties
  • 4 maart 2024

@Digimusic Er stond blijkbaar in de backend iets niet goed gekoppeld, zou je het nogmaals kunnen proberen?


  • Helper
  • 31 reacties
  • 4 maart 2024
Remco van KPN schreef:

@Digimusic Er stond blijkbaar in de backend iets niet goed gekoppeld, zou je het nogmaals kunnen proberen?

 

Geprobeerd, maar ik kan het niet opnieuw aanvragen “Je hebt al een voucher aangevraagd op dit e-mailadres.” 😆


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb er nog even achteraan gemaild @Digimusic!


  • Helper
  • 31 reacties
  • 7 maart 2024
Thomas van KPN schreef:

Ik heb er nog even achteraan gemaild @Digimusic!


Hi, is er al een reactie?


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27980 reacties
  • 7 maart 2024

Helaas nog niet, @Digimusic. Ik heb een herinnering gestuurd.


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 maart 2024

Leuke actie! Ik ontving de mail en wil graag kans maken op de kaartjes voor het rijksmuseum. Ik moet echter een code invullen die in de mail zou staan, maar die staat er niet in. Hoe krijg ik die code?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Hilde79, ontbreekt jouw code uit de mail net als bij @Digimusic hierboven? Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel en dat even laten weten? We zijn hier nog mee bezig!


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 maart 2024

Ja, in mijn mail staat geen code. Ik heb mijn klantnummers toegevoegd (ben zakelijk klant zowel voor mobiel als telefoon/internet, dus heb 2 klantnummers.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27980 reacties
  • 16 maart 2024

@Hilde79, de kaartjes voor het Rijksmuseum worden verdeeld via het platform Seaters. Dat gaat op een andere manier dan de code-situatie die speelt bij Digimusic. Even een stukje terug. Bij Seaters kun je inloggen met een eerder aangemaakt account, of ter plekke eentje aanmaken. Daarna krijg je een mail met verdere uitleg over hoe je de aanmelding moet voltooien.

Dat is ook de mail die jij hebt ontvangen, en waarin géén code staat? Op welk mailadres heb jij die mail ontvangen, hetzelfde mailadres als dat je hier op het forum gebruikt?

 

We gaan er achteraan, maar zal wel na het weekend worden dat we hier iets over horen.


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 maart 2024

Even gecheckt en het bleek dat ik een seaters account had aangemaakt (jaren geleden) met mijn privé e-mailadres terwijl ik de mail over kaartjes van het Rijksmuseum op mijn zakelijke e-mailadres heb ontvangen. Nu nieuw account aangemaakt met mijn zakelijke mailadres. Alleen als ik daarmee inlog kan ik alleen voetbalkaartjes aanvragen en niet het rijksmuseum. Wat doe ik nog fout?


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb het even gecheckt met een eigen account @Hilde79. Rijksmuseum staat er inderdaad niet (meer) bij. Ga ik voor je achteraan. 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goed nieuws @Hilde79! De actie voor kaarten Rijksmuseum staat weer online. 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 maart 2024

Fijn, dan ga ik ze aanvragen. Dankjewel!


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 maart 2024

Goedemiddag ik lig voor seaters in via Facebook. Dit lukt al een tijdje niet meer. Hierdoor ben ik 2 kaarten voor voetbal misgelopen ondanks verschillende mails. Nieuw account lukt niet omdat mijn telefoonnummer hetzelfde is. Krijg ik de melding dit account is al in gebruik. Hoe kan ik dit oplossen. Verschillende links gehad die werken ook niet