Beantwoord

Combivoordeel na aanpassing abonnement niet toegepast

  • 21 March 2023
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

Na aanpassing van mijn mobiele abonnement wordt het combivoordeel niet verrekend op mijn factuur.

Combivoordeel staat wel aan.

Na de digitale vraagstelling werd ik teruggebeld door iemand die het allemaal niet weet nog kennelijk🙈.

Zijn advies “bel maar terug”………. “Klantvriendelijkheid “ ten top…..

Dan maar mijn, simpele, vraag via hier ……wordt de € 2,50 korting op de volgende factuur gecorrigeerd voor deze periode of is er extra actie vereist?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 March 2023, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Emjéruby, ik neem aan dat het over het nummer gaat wat op je forumprofiel staat bij 'Mobiele telefoonnummer(s)’? Als het om dat nummer gaat, dan zal het op de volgende factuur staan inderdaad. Bij dat nummer is de korting op 16 maart geactiveerd.

Op de 20e heb je een factuur gekregen waar het nog niet op stond, de Combicoordeel korting heeft die factuur net gemist. Volgende maand zal je het op de factuur zien staan over die periode, en ook met terugwerkende kracht vanaf de 16e.

Reputatie 1

Dank je wel Jasper.

Het gaat inderdaad over het nummer dat vermeld staat in m’n profiel.

Mijn vraag is voor nu beantwoord 👌🏻…. Nu de volgende factuur nog even afwachten 😉.

(zo lastig was mijn vraag kennelijk niet …. Spijtig dat je collega van de “klantenservice” het antwoord niet kon geven …als hij de kennis nog niet heeft omdat hij nieuw is … had hij dat beter gewoon kunnen zeggen 🙈🤷🏻‍♀️😉)