Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel werkt niet meer nieuw abonnement

  • 18 september 2023
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

Wij hebben zins vandaag een nieuw thuis abonnement.

internet en tv. mijn 06 nummer zie ik wel bij het voor deel staan samen het internet/tv.

maar het nummer van me kind en partner helaas niet.

kijk ik bij me overzicht kan ik wel de facturen en nummers zien.

het gaat dus echt om het voordeel/ combi korting.

zelf toevoegen lukt niet.

 

groeten johan

Beste antwoord door jwgderksen

Goedendag. 
het is allemaal gelukt. 
een kpn medewerker heeft het allemaal netjes opgelost. 

alles staat nu goed. 
bedankt. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 18 september 2023

Het snelste antwoord kunt U de klantenservice bellen vanaf 8.00 tot 20.00 uur en aangeven dat u een medewerker wilt spreken.

Ps wellicht dat het morgen wel lukt 


  • Nieuwkomer
  • 18 september 2023

Oke dankjewel voor u antwoord .

kan het anders ook komen omdat me abonnement pas vandaag is ingegaan?


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 18 september 2023
jwgderksen schreef:

Oke dankjewel voor u antwoord .

kan het anders ook komen omdat me abonnement pas vandaag is ingegaan?

Dat kan zomaar komen vandaar dat ik aangeef dat het morgen wel lukt.


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 18 september 2023

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
jimny schreef:

Wellicht kun je hier wat mee https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

jwgderksen schreef:

Oke dankjewel voor u antwoord .

kan het anders ook komen omdat me abonnement pas vandaag is ingegaan?

 

@jwgderksen Welkom bij KPN en op het forum! Is het allemaal nog een beetje gelukt met de tips die @jimny je gaf? Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 23 september 2023
jimny schreef:

Het snelste antwoord kunt U de klantenservice bellen vanaf 8.00 tot 20.00 uur en aangeven dat u een medewerker wilt spreken.

Ps wellicht dat het morgen wel lukt 

Hoi @jimny 
De tijden zijn al enige tijd geleden veranderd in:
ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.


  • Nieuwkomer
  • 23 september 2023

Goedendag. 
het is allemaal gelukt. 
een kpn medewerker heeft het allemaal netjes opgelost. 

alles staat nu goed. 
bedankt. 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

@jwgderksen Wat fijn! Dan wens ik je een goed weekend verder en post gerust nog even een bericht of topic als we iets voor je kunnen betekenen.


ik: D.L.Broer heb bij de KPN shop een nieuwe appel telefoon gekocht, de oude appel telefoon is door mijn vrouw in gebruik genomen met een nieuw KPN nummer 06 ******** kan ik voor haar een abbonement krijgen of moet ik die met een kaart opwaarderen? 

 

Admin: gegevens verplaatst i.v.m. privacy.