Ik ben al jaren tevreden KPN mobiel gebruiken met 3 abonnementen en compleet voordelen. Sinds 28 maart heb ik mijn abonnementen over laten zetten en sindsdien ben ik op 2 van de 3 abonnementen mijn KPN voordeel van 5 Euro kwijt. MBs delen lukt wel en ze worden ook alle 3 zichtbaar in mijn KPN.
De gratis spotify premium weghalen bij mijn abonnement, lukte wel heel goed. 🤔
Ik heb al vaak contact gehad met de helpdesk en de compleet desk, maar blijkbaar lukt het niet om de 5 euro korting te verwerken op de andere 2 abonnementen.
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is en of dit nog goed komt?
Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg,
Antoine.
Beantwoord
Compleet voordeel 5 Euro wordt maar niet geactiveerd bij 2 van de 3 abonnementen.
Beste antwoord door Bart_
Beste @Antoine van Wijk Ik wilde het absoluut niet stil laten worden en ik ben je zeker niet vergeten. Ik ben achter de schermen hard bezig geweest om dit probleem opgelost te krijgen. Als extra toelichting: het probleem is terug te voeren op een fout in een intern systeem. Deze fout zorgde er ook voor dat er geen verzoek terecht is gekomen bij de afdeling contact met jou moest opnemen, waardoor je lang in het luchtledige hebt gehangen. Dit had natuurlijk niet ten koste van jou moeten gaan en ik vind het heel vervelend dat dit wel is gebeurd.
Inmiddels moet het probleem zijn opgelost. Ik heb zojuist met een collega samen op beide nummers de betreffende korting weer toe kunnen voegen. Vanzelfsprekend heb ik ook per nummer de misgelopen korting aan je laten vergoeden; dit komt op je komende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur terecht. Nogmaals mijn excuses voor het hele lange wachten.
Bekijk origineelInmiddels moet het probleem zijn opgelost. Ik heb zojuist met een collega samen op beide nummers de betreffende korting weer toe kunnen voegen. Vanzelfsprekend heb ik ook per nummer de misgelopen korting aan je laten vergoeden; dit komt op je komende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur terecht. Nogmaals mijn excuses voor het hele lange wachten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.