Door verlenging totale pakket op hol geslagen

  • 12 November 2022
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Voor gehele familie jaren lang contracten afgesloten. Verleng 1 contract. Totale pakket op "hol" geslagen, onduidelijke situaties. KPN niet te bereiken. En totaal geen service.

Erik van KPN 1 jaar geleden

Hoi @Hugo Venus., welkom op het forum! Klinkt inderdaad niet alsof dat helemaal goed is gegaan. Het is me echter nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is. We zijn ook een aantal dagen verder. Heb je dit via andere weg inmiddels duidelijk en/of teruggedraaid kunnen krijgen? Als er nog onduidelijkheden zijn, kun je dan nog wat uitgebreider aangeven wat er aan de hand is? Vul dan ook je forumprofiel in zodat ik mee kan kijken.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Beste @Hugo Venus. Misschien iets verduidelijken wat je bedoelt?

Nou. Exact zoals ik zeg. Ik klik in mijn kpn op "verlengen", hierop volg je de te nemen stappen. Vervolgens komt er een totaal ander contract uit op de mail. Pakketen zijn ongevraagd veranderd. Vervolgens geen service bereikbaar. En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb het over bedragen van over de 150 euro totaal.

Reputatie 7

Hoi @Hugo Venus., welkom op het forum! Klinkt inderdaad niet alsof dat helemaal goed is gegaan. Het is me echter nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is. We zijn ook een aantal dagen verder. Heb je dit via andere weg inmiddels duidelijk en/of teruggedraaid kunnen krijgen? Als er nog onduidelijkheden zijn, kun je dan nog wat uitgebreider aangeven wat er aan de hand is? Vul dan ook je forumprofiel in zodat ik mee kan kijken.