Beantwoord

Entertainment korting is onterecht vervallen

  • 10 October 2022
  • 10 reacties
  • 132 keer bekeken

Viaplay gestopt door mij entertainment korting weg,en simonly verlengt ook geen korting meer hier gaat iets fout

icon

Beste antwoord door Chrizziey 10 October 2022, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @rikkert,

Het kan soms gebeuren dat na een verlenging het systeem automatisch opnieuw de hussel korting order moet doorzetten. Dit kan soms enkele dagen duren voordat het met terugwerkende kracht weer actief is. 

In dit geval, wat is de termijn tussen de ingangsdatum nieuwe verlenging en nu de korting weg is?

7 november gaat verlenging in

Ja en de tv entertainment korting is ook verdwenen 

Reputatie 7
Badge +16

Maar je hebt nog wel een zenderpakket dat voldoet aan de voorwaarden? Als ik jou tekst in het startbericht nog is lees lijkt het dat je ViaPlay zelf opgezegd hebt. Wat dan doet vermoeden dat je geen pakket meer afneemt wat aan de voorwaarden voor de husselkorting moet voldoen. 

Oke maar opnemen pakket geld ook voor de korting 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @rikkert,

Dan verklaard het een hoop. Opnemen pakket valt niet onder Entertainment. Dus vandaar dat die korting is weggevallen.  Als ik je sowieso een tip mag geven, als je twee tv ontvangers afneemt krijg je opnemen gratis. Kost in de praktijk dan niks meer of minder dan je nu betaald. 

Bij de onderstaande opties onder entertainment krijg je husselkorting van eenmalig 5 euro p.m.:
 

 

Ook ik heb viaplay opgezegd om te voorkomen dat die slechte zender automatisch verlengt word met extra kosten. Maar nu geeft kpn minder kosten hierdoor, maar ik krijg geen korting? Of gratis extra snelheid of mb,'s. 

Nieuwe klanten krijgen tot 500€ voordeel!! Dat heb ik niet gehad.

Wat kunnen jullie voor mij doen kpn??

Gewoon netflix nemen voor 7 99 dan krijg je weer korting van 7,50

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon netflix nemen voor 7 99 dan krijg je weer korting van 7,50

De entertainmentkorting is 5 euro. Geen € 7,50.

Reputatie 7
Badge +24

Nieuwe klanten krijgen tot 500€ voordeel!!

Hoe komt u aan die 500 euro? Ik blijf steken op 270 euro in mijn berekening...