Vraag

factuur klopt niet/black friday actie

  • 4 December 2020
  • 20 reacties
  • 158 keer bekeken

Wij hebben een aanbod gekregen om 3 maanden gratis extra product af te nemen. Echter met de factuur blijkt dit wel te zijn toegevoegd aan het bedrag. Waar gaat dit fout? En wanneer kan ik een correctie verwachten?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk extra product heeft u gekozen?

We hebben gekozen voor Spotify Family. 

Reputatie 7
Badge +24

We hebben gekozen voor Spotify Family. 

Euhm... ok. Ik wist niet dat KPN zo'n actie had. 3 maanden een tv pakket naar keuze, daar weet ik wel van. U heeft dit aanbod per mail gekregen? Kunt u een schermafbeelding delen van die mail? Uiteraard persoonlijke info wegpoetsen. 

“Zo werkt het:

• Kies je gratis zenderpakket of extra dienst
• Log met je KPN ID in op MijnKPN of de MijnKPN app. Jouw inlognaam voor KPN ID is: …………..
• Zet daar het zenderpakket of de extra dienst aan. De actieperiode start meteen
• Na 3 maanden betaal je de normale prijs óf kun je het pakket zelf weer uitzetten 
• 2 weken voordat de actieperiode afloopt, krijg je van ons een herinnering”

 

Wij hebben gekozen voor de extra dienst Spotify Family. 
 

alvast bedankt voor je reactie! 

Reputatie 7
Badge +24

Ja... dat is dus gewoon dezelfde mail die ik en vele andere KPN klanten gekregen hebben. Er zijn maar enkele tv pakketten gratis:

Niet allemaal dus. En als gratis dienst kan je alleen opnemen kiezen. Niet Spotify. Dat valt niet onder deze actie en is niet gratis. 

Hoi Nick, 

Wanneer ik op de link in de mail klik en verder ga naar de opties dan krijg ik niet bovenstaande schermen te zien (met aangepaste prijs). Ik krijg dan gewoon de originele prijzen te zien en het was voor mij dus ook niet duidelijk wat allemaal onder de actie valt. 
Nu ik jouw screenshots zie word me duidelijk welke zenders en extra diensten er allemaal onder vallen. 
Als ik dit had geweten dan had ik niet voor SF gekozen maar voor een van de gratis diensten.

Reputatie 7
Badge +24

Er zijn heel veel mensen die een niet gratis tv pakket aangezet hebben, bijvoorbeeld Film1 of Videoland. In de veronderstelling dat da gratis zou zijn. Niet dus. Anderen wilden opnemen wel 3 maanden gratis en klikten opnemen aan. Maar omdat ze al opnemen hadden werd da uitgezet: alle opnames kwijt. U bent nu de eerste waarvan ik lees dat die Spotify aangezet heeft…

Tis een beetje een rommelige actie. Ik weet weet niet wat ik er verder van zeggen moet.

Zie bovenstaande. In deze zenderpakketten opties staan geen gewijzigde prijzen.

Heel verwarrend inderdaad. Een leuke actie maar niet duidelijk wat de opties zijn. 
Leest KPN zelf mee op deze forum? Ik heb vandaag geprobeerd contact op te nemen maar een telefoonnummer vinden is lastig. Je word constant verwezen naar forum/veel gestelde vragen.  
 

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt bellen: 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

KPN medewerkers reageren hier ook. Maar dat kan een paar dagen duren.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @DewivdOord, welkom op forum.

Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad met onze telefonische klantenservice? 

Ik ga de feedback doorzetten, ik moet mij helaas bij @Nick83 aansluiten dat het niet altijd even duidelijk is welke zender pakketen/ diensten onderdeel zijn van de actie. 

Reputatie 7
Badge +24

In deze zenderpakketten opties staan geen gewijzigde prijzen.

Ik heb inmiddels begrepen dat de actie gestopt is. Per welke datum weet ik niet, maar ik vermoed dat de actie t/m 30 november liep. Dat zou ook verklaren waarom u nu 3 dagen geleden geen pakketten op 0 euro zag staan.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Nick83,

klopt de actie is inmiddels voorbij, het was de Black Friday actie voor bestaande klanten. 

Reputatie 7
Badge +10

@DewivdOord Als u dit alsnog niet wil, in ieder geval via mijnKPN direct weer uitzetten zodat de schade beperkt blijft tot maximaal 1 maand.

@Ward_ dank je voor je reactie. Ik ga Spotify inderdaad uitzetten. 

@Nick83 dank voor het meedenken en je reacties. 

@Hanna_  Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb nu eenmalig extra kosten waarvan ik had gedacht dat ik deze extra kosten niet zou maken. Je geeft zelf aan dat het niet altijd duidelijk is wat de actie precies inhoudt.
Kan ik met terugwerkende kracht alsnog gebruik maken van de drie maanden gratis dienst.

Met vriendelijke groet, 

Dewi.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Dewi,

Helaas is de actie al verlopen. Ik wil jouw graag te gemoed komen door de onterechte kosten voor Spotify Family te crediteren. Als je hiermee akkoord gaat, zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? 

Hoi @Hanna_ 

Dat is een nette oplossing van KPN. Mijn postcode en huisnummer staan al  vermeld in mijn profiel bij het klantnummer. 
 


 

Reputatie 7
Badge +13

@DewivdOord, zou je dit voor mij nog eens kunnen controleren, wanneer ik naar jouw profiel ga is deze namelijk leeg.

@Hanna_ 

Dat hebben we vandaag gecontroleerd en was al ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +13

Bij deze is het in orde! Je vind de correctie terug op de eerst volgende factuur.

Super, bedankt voor de nette oplossing!