Skip to main content
Beantwoord

Geen Compleetvoordelen na aanmelding

  • 12 mei 2019
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo Marcia,
ik heb de zelfde vraag, Ben ook overgestapt en heb product toegevoegd aan compleet, echter zie ook green extra databundel ook geen korting op fuctuur, of extra tv zenders.
mijn postcode ***.
Graag je reactie.

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel, bericht afgesplitst

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Jrcdoorn, welkom! Had je daar ook bevestiging van gekregen? Ik zag namelijk geen aanmelding nog. In ieder geval heb ik je per direct aangemeld en je krijgt hier ook een bevestiging van per mail en/of sms. Op de volgende factuur moet je het dus wel kunnen zien! 🙂
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 30988 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2019
Ha @Jrcdoorn, welkom! Had je daar ook bevestiging van gekregen? Ik zag namelijk geen aanmelding nog. In ieder geval heb ik je per direct aangemeld en je krijgt hier ook een bevestiging van per mail en/of sms. Op de volgende factuur moet je het dus wel kunnen zien! 🙂

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 mei 2019
Hi Marcia,

ik kreeg een bevestiging per mail.
Bedankt voor het regelen.
Mvrgrt, Jeroen

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
Helemaal top. Jij bedankt dat je het nog even liet weten!