Nu is het ongeveer 2,5 maand verder en heb ik al een keer of 5 contact gehad met de KS van KPN om te kijken of we die speaker nog krijgen. Tot nu toe heeft iedere KS medewerker gezegd: "Maak je geen zorgen, je krijgt de speaker zsm" of "wacht even tot januari, want dan worden de speakers uitgeleverd".
Gisteren heb ik van iemand het nummer van de levering gekregen en die heb ik dus net gesproken, maar zij zeggen dat mijn vriendin niet op de lijst staat en dat ik bij KPN opheldering moet opvragen. Dat zou betekenen dat we in alle contacten met de KS en in de winkel ordinair zijn voorgelogen. Zij hebben namelijk altijd gezegd dat we de speaker gewoon zouden krijgen.
Als het nog kon, zou ik kijken of we direct onder het contract uit zouden kunnen komen. En dan te bedenken dat ik zelf ook ben overgestapt naar KPN. Ik vind het niet zo'n probleem als we de speaker niet krijgen ook al hebben jullie het beloofd, maar lieg er dan niet de hele tijd over.
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel