Beantwoord

Het koppelen van abonnementen lukt niet

  • 5 April 2023
  • 9 reacties
  • 62 keer bekeken

bij mij werkt het koppelen voor het delen van mb’s ook niet  heel erg balen 😞

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 April 2023, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Niet zo fijn dat het niet lukt @beerke040 🙁

Hoe ver kom je precies als je de stappen volgt uit het volgende artikel?

 

het lukt geheel niet  ik krijg steeds te zien niet gelukt

ik probeer het al een paar weken  word er een beetje simpel van 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik wil dan graag even een kijkje nemen bij je abonnementen @beerke040.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren!

ik heb de gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik zie nog geen mobiel nummer terug @beerke040, zou je die er nog aan toe willen voegen?

gedaan💪🏻

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik denk dat ik de boosdoener gevonden heb: bij het nummer dat je as eerst in hebt gevuld (dus die in het vakje van mobiel nummer), staat het huisnummer óók geregistreerd als huisnummertoevoeging. Het adres dat nu dus bij ons in de systemen staat voor het ene nummer heeft een huisnummer toevoeging (dat zal een foutje zijn lijkt me) en het adres dat bij het andere nummer staat, heeft géén huisnummer toevoeging. Daardoor komt het adres niet overeen en zijn de nummers niet aan elkaar te koppelen. Als je via MijnKPN de huisnummertoevoeging weghaalt (klik!) bij zowel het postadres als het factuuradres (bij de betalingsgegevens), kan je de nummers alsnog aan elkaar koppelen en zal het Mb's delen ook mogelijk zijn!

dat is vanmiddag al verandert en het werkt dus helemaal niet   ik word er een beetje simpel van inmiddels 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie het inderdaad, het lijkt er op dat dit in het ene systeem al wel goed verwerkt is, maar in het andere systeem nog niet 🤔

Gelukkig staat dit het koppelen van de abonnementen niet in de weg, dus ik heb ze nu aan elkaar gekoppeld! Over een minuut of 5 tot 10 kunnen jullie dit zien in MijnKPN en Mb's delen 😊