Beantwoord

Het lukt niet om MB's te delen ondanks dat ze in de MijnKPN app staan

  • 19 November 2022
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Goeden dag kan nog steeds geen mb delen van mijn mobiel naar mijn iPad zouden jullie hier naar kunnen kijken.

alle 2 de nummers staan wel in de kpn app maar kan hem niet selecteren 

Gr w van zomeren 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 November 2022, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Wouter v z en welkom op het forum! Zijn beide nummers aangemeld voor de Hussel voordelen? Dan kunnen ze MB's met elkaar delen. Controleer ook of de factuuradressen van beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan, anders zal de aanmelding niet lukken. Je ontvangt vanzelf een e-mail/SMS wanneer de Hussel voordelen in zijn gegaan. Meestal is dit binnen 24 uur. Mocht het daarna nog niet lukken om MB's te delen, laat het dan gerust weten!