Beantwoord

Het lukt niet om telefoonnummer aan huishouden te koppelen voor MB's delen

  • 22 June 2023
  • 9 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik wil graag het telefoonnummer van mijn zoon toevoegen aan mijn huishouden, zodat we onderling Mb’s kunnen delen, maar dit lukt. Het wordt niet echt duidelijk waarom het niet lukt.

Vriendelijke groet,

Misha Hage

icon

Beste antwoord door GerritS76 22 June 2023, 19:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

 

Waarschijnlijk is dit één van de meest voorkomende problemen op dit moment 😔

Als je geen MB's kunt delen dan maakt het betreffende nummer waarnaar je MB's wilt overschrijven, geen deel uit van de voordelen. Het beste is om dan van Maandag t/m Vrijdag tussen 8:00 en 18:00 of Zaterdag van 8:00 tot 17:00 telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op 0800-0402.

Via de telefonische klantenservice is het sneller en gemakkelijker het telefoonnummer toegevoegd te krijgen aan de voordelen.

Controleren of het betreffende nummer waarnaar je MB's wilt overschrijven is aangemeld? Dit kan via de website op Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen. Liever via de Mijn KPN app controleren? Open de App en ga naar → Profiel → Abonnementen - > Voordelen bekijken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Misha1207. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @GerritS76 al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Lukt het inmiddels wel om MB's te delen?

@Vikash het is tot op heden nog niet gelukt, maar heb ook nog geen contact opgenomen met de klantenservice. Ga ik aankomende week doen.

@Vikash het is tot op heden nog niet gelukt, maar heb ook nog geen contact opgenomen met de klantenservice. Ga ik aankomende week doen.

Naast het delen van MB's krijg je ook de korting niet verwerkt op het abonnement. Deze korting werkt niet met terugwerkende kracht. Als je de korting wilt ontvangen is het dus wel raadzaam jezelf hier snel nog even voor aan te melden, zou zonde zijn om zelfs die besparing mis te lopen.

Reputatie 7
Badge +21

@Misha1207 Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en alle mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel? En een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het mij lukt om het nummer te koppelen aan jouw huishouden. 

@Vikash ik heb alles toegevoegd. Het gaat om het derde telefoonnummer. Alvast bedankt voor het proberen.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het is gelukt! Je kan nu weer MB's delen met jouw zoon.😊

@Vikash dankjewel voor de service

Reputatie 7
Badge +21

@Misha1207 Graag gedaan! 😊