Beantwoord

Hoe krijg ik 5 euro entertainment korting op Netflix?

  • 23 July 2023
  • 5 reacties
  • 231 keer bekeken

Hoe krijg ik 5 euro entertainment korting op netflix?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 July 2023, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoe krijg ik 5 euro entertainment korting op netflix?

Hallo @Richard13 heb je ook een mobiel abo bij KPN? Zo nee, dan ook geen recht op entertainmentkorting.

 

Hoe krijg ik 5 euro entertainment korting op netflix?

Hallo @Richard13 heb je ook een mobiel abo bij KPN? Zo nee, dan ook geen recht op entertainmentkorting.

 

Die heb ik ook

Hallo @Richard13 heb je de entertainmentkorting niet el ergens anders voor gebruikt?

Zo nee, log dan in in MijnKPN en bij opties voor tv pakketten staan de zenders die voor entertainmentkortingv in aanmerking komen en 1 daarvan kun je dan aanklikken en activeren.

Succes.

 

Hallo @Richard13 heb je de entertainmentkorting niet el ergens anders voor gebruikt?

Zo nee, log dan in in MijnKPN en bij opties voor tv pakketten staan de zenders die voor entertainmentkortingv in aanmerking komen en 1 daarvan kun je dan aanklikken en activeren.

Succes.

 

Ik heb spotify en pluspakket. Als ik pluspakket deactiveer en Netflix aanzet zal dan daar de entertainment korting vanaf gaan?

Hallo @Richard13 pluspakket de-activeren is zinloos, want die heb je gratis bij je pakket, die kun je dus niet eens opzeggen.

Het zou eerder kunnen dat je nu Spotify reeds met entertainmentkorting hebt, dan maak je dus al een keer gebruik van de korting en kun je Netflix tegen de normale abo-prijs nemen, apart via de app of binnen KPN.