Beantwoord

hogere internet snelheid voor nieuwe klanten.

  • 13 May 2019
  • 5 reacties
  • 1354 keer bekeken

Ben erg teleurgesteld in KPN.

Eerst de prijs weer omhoog en nu word je ook nog gestraft als vaste klant.
ik heb zelf 100 up en down extra voor 4.99. nu zag ik dat voor het zelfde geld ook 200 up en down kan krijgen.
Ik kpn bellen of ze dit voor mij konden aanpassen. Maar nee, dit is alleen voor nieuwe klanten.

ben nu wel klaar met ze.😡😡
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 May 2019, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @nij1969 ,
als je buiten je vaste contract zit kun je je abo aan laten passen.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, nij! Het klopt dat deze actie alleen beschikbaar is voor nieuwe klanten. Ik kan me voorstellen dat dit zuur is, maar ik kan er helaas niets aan veranderen.
Hallo @nij1969 ,
als je buiten je vaste contract zit kun je je abo aan laten passen.

Hier ben ik dus teruggefloten door de moderator, mijn antwoord is dus niet goed.😣
Reputatie 7
Badge +30

Hallo @nij1969 ,
als je buiten je vaste contract zit kun je je abo aan laten passen.
Hier ben ik dus teruggefloten door de moderator, mijn antwoord is dus niet goed.😣


Dat is niet gezegd, Jan! Je antwoord an sich klopt. Als men buiten contract is kan het abonnement aangepast worden. Maar niet alle actiekortingen die er zijn, zijn dan beschikbaar. Meestal gelden ze alleen voor helemaal nieuwe klanten. Sommige acties zijn er ook voor bestaande klanten die van een 'lager' abonnement naar een 'hogere' gaan (bijvoorbeeld van Instap naar Standaard). En sommige acties gelden voor bestaande klanten die van een ouder type abonnement overstappen naar een huidig abonnement. Alleen deze actiekorting, voor de internetoptie, is alleen voor nieuwe klanten.
Dat vind ik ook verwarrend. Dus ik word gedwongen om naar de goedkopere en snellere concurrent te gaan. Snap ik echt niet.