Beantwoord

Husselkorting niet op factuur verwerkt, wel in mijnKPN

  • 19 November 2022
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo :)

 

Ik heb vorige maand mijn databundel verlaagd en sindsdien wordt de husselkorting niet meer van het factuurbedrag af gehaald. Wel staat de € 5,00 korting tussen “mijn voordelen”. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 November 2022, 08:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RobertBK ,

Dan lijkt het erop dat de administratie nu wel goed staat, maar dat het te laat was aangepast voor de factuur. Dan zou het de volgende keer goed moeten gaan. 
 

Je zou de aanmelding nog even kunnen checken. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden
 

Waarschijnlijk krijg je dan de melding dat de voordelen al geregeld zijn. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RobertBK 

Houd er wel rekening mee, dat de hoogte van de Hussel Mobiel korting afhankelijk is van de gekozen databundel. Bij 0 GB is die korting €2,50

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RobertBK 

Houd er wel rekening mee, dat de hoogte van de Hussel Mobiel korting afhankelijk is van de gekozen databundel. Bij 0 GB is die korting €2,50

Dat hoeft niet persé @RBxx . Als het Husselabonnement al jarenlang loopt, dan gelden de voorwaarden, de (geïndexeerde) prijzen en de kortingen zoals ze waren bij de start van het abonnement. In het eerste jaar van Hussel was de laagste korting vijf euro. 
 

Alleen na een verlenging gaan dan ook de huidige prijzen en kortingen gelden.