Beantwoord

Husselkorting van nieuw abonnement niet verwerkt

  • 24 December 2022
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik heb een probleem het activeren van de husselkorting.

Recent een 2e kpn unlimited abonnement afgesloten op hetzelfde adres. Bij het reeds bestaande abonnement werd e.e.a. destijds foutloos geactiveerd en de €7,50 korting automatisch verwerkt.  

Dit was nu niet het geval, waardoor de 1e factuur dus te hoog uitvalt. Aanmelden via het daarvoor bestemde formulier veroorzaakt de foutmelding: '’het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld. 

Ik heb hierover 2 keer contact gehad met de klantenservice. De 1e medewerker kon mij niet verder helpen en begreep ondanks mijn zorgvuldige uitleg en de beschikbare facturen, totaal niet wat het probleem was. De 2e keer heb ik anderhalf uur in de stille wacht gestaan alvorens mijn poging te staken. (medewerker zou intern even contact opnemen met de juiste afdeling om dit recht te trekken)

Graag support en verrekening van de foutieve factuur over de vorige maand. 

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 December 2022, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PHP, welkom op ons forum!
Je had jezelf al geprobeerd aan te melden begrijp ik?
Alles over de KPN Hussel korting kun je hier vinden:

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt en de korting staat niet aan kijk ik natuurlijk graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?