Beantwoord

Kan ik als bestaande klant in aanmerking komen voor het welkomstgeschenk?

  • 26 June 2023
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik ben al enkele jaren klant en nu zie ik dat nieuwe klanten een tv krijgen als welkomstgeschenk ,ik zou hier ook graag voor in aanmerking komen aangezien mijn tv 16 jaar oud is en kuren krijg .

Is er een mogelijk om mij een ander ,beter contract voor te stellen inclusief de tv ??

Anders misschien toch maar rond gaan kijken voor een betere deal bij een andere provider 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 June 2023, 11:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U gaat die tv als bestaande klant nooit krijgen. Daarvoor moet u eerst een jaar naar een andere provider toe. Als u daarna terug komt kunt u in aanmerking komen voor een welkomstcadeau. 

Reputatie 7

Hoi @Buijs1976, een welkomstcadeau is inderdaad alleen voor nieuwe klanten zoals Nick al noemt. Als bestaande klant kom je daar niet voor in aanmerking.

Als jouw huidige abonnement al meer dan een jaar loopt kan je wel kijken of het overgezet kan worden naar een nieuwe vorm. Daar is mogelijk een korting bij mogelijk. Daarvoor kan je ons bellen op 0800-0402.